لوگوی دیجی هنگ
شارژ گاز کولر گازی

شارژ گاز کولر گازی

تعمیرات لوازم خانگی
۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰☎

اگر به دنبال شارژ گاز کولر گازی و اسپلیت در تهران هستید، ما بهترین قیمت شارژ گاز کولر گازی در زمستان را به شما پیشنهاد می کنیم.  شارژ گاز کولر گازی تهران تحت نظر بهترین سرویس کاران دی جی هنگ 724 .

در ادامه مقاله به توضیح موارد زیر می پردازیم:

  • شارژ گاز کولرگازی در زمستان
  • میزان شارژ گاز کولرگازی در زمستان
  • قیمت شارژ گاز کولرگازی
  • میزان فشار گاز کولرگازی
  • آموزش گاز زدن کولرگازی
  • آموزش تصویری وکیوم کول اسپلیت یا کولرگازی

شارژ گاز کولر گازی

شارژ گاز کولر گازی یکی از اعمالی است که می بایست در دوره های مشخص که البته به میزان استفاده شما از دستگاه کولرگازی بر میگردد انجام شود. معمولا شارژ گاز کولرگازی زمانی باید بیشتر انجام شود که ما از کولرگازی به عنوان بخاری نیز استفاده می کنم. بنابراین در فصل سرما اهمیت شارژ گاز کولرگازی در زمستان دو چندان می شود.

پیشنهاد ویژه » نصب کولرگازی توسط بهترین نصاب کولرگازی با گارانتی معتبر

شاید جالب باشد که بدانید ممکن است که شما اصلا نیاز به شارژ گاز کولرگازی را حس نکنید اما این امر در اختلال دمای ثبت شده و دمای واقعی داخل اتاق مشخص می شود. این موضوع نیز اهمیت دارد که شارژ گاز کولرگازی ممکن است که در تابستان اصلا نیاز نباشد اما در زمستان و برای گرم کردن هوای خانه بسیار ضروری است.

شارژ گاز کولر گازی

پیشنهاد ویژه » تعمیر کولرگازی توسط بهترین تعمیرکار کولرگازی با گارانتی معتبر

شارژ گاز کولر گازی در زمستان

شارژ گاز کولرگازی در زمستان از جهت رعایت یکسری نکات حائز اهمیت می باشد. لذا اگر خود شما عمل گاز زدن کولرگازی را انجام می دهید و یا اینکه آن را به یک مرکز می سپارید می توانید از انجام نکات ایمنی که در ادامه توضیح داده خواهد شد اطمینان حاصل کنید.

هنگام شارژ گاز کولرگازی در زمستان می بایست کولرگازی روی حالت سرمایش قرار گیرد. به این دلیل که در فصل زمستان دمای هوا کم بوده و سنسور محیطی دستگاه در دمای 18 تا 16 درجه سانتی گراد دستوری را برای روشن شدن کمپروسر کولرگازی صادر نمی کند.

بنابراین باید این سنسور را به صورت مصنوعی گرم کنیم. برای این کار می توانید با آب گرم و یا حرارت ملایم این کار را انجام دهید که البته نباید بیشتر از 90 درجه سانتیگراد شود.

اگر خود شما اقدام به شارژ گاز کولرگازی می کنید می توانید اقدام به قرار دادن کولرگازی روی حالت گرمایش کرده و برای مدتی سیم شیر برقی را از مدار جدا کنید و دوباره آن را وارد مدار کنید.

همچنین می بایست از درست بودن آمپر کولرگازی اطمینان حاصل کنید. البته باید بدانید که در برخی از کولرگازی هایی که دارای پرسر سوییچ می باشند باید این قطعه را از آنها جدا کرد. چون این قطعه باعث قطع شارژ گاز و کمپرسور می شود.

شما می توانید برای شارژ گاز کولر گازی در هر ساعت از شبانه روز از دیجی هنگ با شماره های زیر کمک بگیرید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

شارژ گاز کولر گازی در زمستان

پیشنهاد ویژه » شارژ گاز کولر گازی و نشتی یابی، یکی از مراحل سرویس کولر گازی است. برای سرویس کولر گازی با بهترین سرویس کار تهران تماس بگیرید.

قیمت شارژ گاز کولر گازی در تهران

معمولا میزان قیمت شارژ گازی کولر گازی با توجه به شرایط مختلف 120 الی 250 هزار تومان می باشد. اما شما می توانید برای دریافت هرینه شارژ گاز کولرگازی همین حالا با تماس با شماره های زیر کنید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

لازم است بدانید که مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت شارژ گاز کولرگازی حجم دریافتی گاز می باشد و این حجم می بایست با دستگاه و توسط سرویس کار حرفه ای و منصف اندازه گیری شود.

آموزش شارژ کولر گازی

در ادامه به آموزش گاز زدن کولرگازی و آموزش وکیوم کولر اسپلیت خواهیم پرداخت. همچنین شما می توانید در صورت بروز مشکل و سوال در هر مرحله با شماره های مذکور جهت مشاوره رایگان شارژ کولر گازی استفاده کنید.

مراحل شارژ کولر گازی و اسپلیت

قطعا شارژ کولر گازی و اسپلیت همانند بسیاری از عملیات فنی دیگر نیاز به انجام گام به گام مراحلی دارد که د رادامه به آنها خواهیم پرداخت.

بررسی علائم کمبود گاز کولر گازی

اولین گام از مراحل شارژ کولر گازی و اسپلیت بررسی علائم کمبود گاز کولر گازی است. یکی از مهترین علامات این مرحله این است که کولر گازی مثل قبلا باد خنک نمی دهد.

برای کسب اطلاعات کامل در مورد این موضوع مقاله علت خالی شدن گاز کولرگازی را مطالعه کنید.

اگر در این مرحله با علائم کمبود گاز روبرو شدید، در مرحله بعد باید ببینید چرا کمبود گاز در کولر گازی اتفاق افتاده است؟

یکی از دلایل کمبود گاز می تواند نشتی موجود در لوله کشی باشد. برای دریافت خدمات لوله کشی کولر گازی می توانید در هر ساعتی با ما تماس بگیرید.

نشتی یابی کولر گازی

نشتی یابی کولر گازی کار تخصصی است به همین دلیل حتما در این مورد با مرکز تخصصی شارژ گاز کولر گازی تماس بگیرید. دیجی هنگ یکی از بهترین مراکز تخصصی شارژ گاز کولر گازی در تهران است.

در مورد این موضوع حتما مقاله جامع …. را مطالعه کنید.

تعیین میزان شارژ گاز کولر گازی

بعد از روشن شدن و به کار افتادن کمپرسور کولرگازی در محله شارژ گاز کولرگازی باید هر 30 تا 40 ثانیه یک بار شیر را باز و بسته کنید تا عملیات شارژ گاز کولرگازی تمام شود. این کار باعث جلوگیری از صمده دیدن کمپرسور کولرگازی خواهد شد. همچنین با این کار متوجه این خواهید شد که نمایشگر مانیفولد کی به عدد 60 psi می رسد.

همچنین معمولا مقدار شارژ کولرگازی به ازای هر 12000 btu مقدار 750 گرم محاسبه می شود.

شارژ گاز اسپلیت

مرحله نهایی نیز شارژ گاز اسپلیت است. که در ادامه به روش های مختلف آن خواهیم پرداخت.

روش های شارژ گاز کولرگازی

شارژ کولر گازی توسط تکنسین های مختلف به شیوه های متفاوت انجام می شود.

  • شارژ گاز وزنی با ترازو
  • شارژ گاز آمپری
  • شارژ گاز به وسیله گیج مانوفیلد و جدول دمایی

برای یادگیری کامل شیوه های مختلف گاز زدن کولر گازی حتما مقاله … را مطالعه کنید.

انواع گاز مبرد کولر گازی

اگر شما به کار شارژ گاز اسپلیت مشغول هستند حتما باید انواع گاز کولر گازی را نیز بشناسید. گازهایی که هر کدام خصوصیات منحصر به خود را دارند.

  • گاز شارژ R11
  • گاز کولر گازی R12
  • گاز کولر گازی R22
  • گاز شارژ R410A
  • گاز کولر گازی R502
  • گاز کولر گازی R507

برای بررسی کامل این گاز های حتما مقاله …. را مطالعه کنید.

شارژ گاز کولر گازی اسپلیت با گاز R22

برای این کار ابتدا باید شیر سیلندر گاز R22 را باز کنید. پس از آن باید شیر آبی رنگ مانیفولد را باز نمایید. این شیر را تنها برای چند ثانیه باز کنید و دوباره ببندید. حالا می بایست اسپلیت را روشن کنید. دقیق کنید که اگر در تابستان عملیات شارژ گاز کولرگازی را انجام می دهید آن رو روی حالت سرد و اگر در زمستان این کار را انجام می دهید اسپلیت را روی حالت گرم بگذارید و بعد دستگاه را روشن نمایید.

بعد از روشن شدن و به کار افتادن کمپرسور کولرگازی باید هر 30 تا 40 ثانیه یک بار شیر را باز و بسته کنید تا عملیات شارژ گاز کولرگازی تمام شود. این کار باعث جلوگیری از صمده دیدن کمپرسور کولرگازی خواهد شد. همچنین با این کار متوجه این خواهید شد که نمایشگر مانیفولد کی به عدد 60 psi می رسد.

دقت کنید که اگر روی لوله کوچک اسپلیت یخزدگی مشاهده کردید این به شما می گید که شارژ گاز کولرگازی کم است.
شارژ گاز کولر گازی اسپلیت با گاز R22

فیلم شارژ گازی کولرگازی

در فیلم زیر شما اقدام به مشاهده طریقه شارژ گاز کولرگازی می کنید. همچنین شما در این فیلم شیوه شارژ مجدد کولرگازی با گاز R22 را مشاهده خواهید کرد.

شارژ گاز انواع کولرگازی و اسپلیت

ما در مجموعه دیجی هنگ به صورت شبانه روزی آماده سرویس و شارژ گاز انواع کولرگازی و اسپلیت هستیم. در ادامه به معرفی برندهای خواهیم پرداخت.

شارژ گاز کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی یکی از پرطرفدار ترین کولر گازی های بازار است. برای نصب و شارژ گاز کولر گازی ال جی حتما با بهترین نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی در تهران تماس بگیرید.

شارژ گاز کولر گازی جنرال

کولر گازی جنرال همانند کولر گازی ال جی یکی از پر طرفدار تری برندهای بازار است که با سرویس مناسب و به موقع دارای کارایی و سرمایی فوق العاده است. برای دریافت خدمات شارژ کولر گازی جنرال با بهترین نمایندگی جنرال در غرب تهران تماس بگیرید.

شارژ گاز اسپلیت اجنرال

بسیاری از تفاوت دو کولر گازی جنرال و اجنرال آگاه نیستند. این دو برند متعلق به دو شرکت متفاوت است و ما در دیجی هنگ نمایندگی مجاز نصب و سرویس این دو برند هستیم. برای شارژ گاز کولر گازی اجنرال با ما تماس بگیرید.

شارژ کولر گازی هایسنس در تهران

برای دریافت خدمات نصب، سرویس و شارژ کولر گازی هایسنس با شرکت معتبر دیجی هنگ تماس بگیرید. ما در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما خواهیم بود.

شارژ گاز اسپلیت میتسوبیشی

این کولرگازی ژاپنی نیز جای خود را در بازار مشتریان کولر گازی مستحکم کرده و یکی از بهترین های بازار است. ما به عنوان بهترین نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی در تهران تمام خدمات شارژ گاز کولرگازی میتسوبیشی را با بهترین قمیمت برای شما انجام خواهیم داد.

شارژ کولرگازی توشیبا در غرب تهران

توشیبا هم یک برند خوب و معتبر در بازار کولر گازی ایران است. برای سرویس و شارژ گاز کولر گازی توشیبا با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

شارژ گاز اسپلیت بوش

بوش یک برند لوازم خانگی فوق العاده است. اگر شما از این برند به عنوان کولر گازی استفاده می کنید حتما شارژ گاز کولر گازی بوش خود را به ما بسپارید.

شارژ اسپلیت پاناسونیک

اگر از اسپلیت پاناسونیک استفاده می کنید حتما از خدمات شرکت دیجی هنگ سرویس بگیرید. شارژ گاز کولر گازی پاناسونیک خود را به ما بسپارید/

شارژ گاز گری و آکس

بهترین قیمت شارژ گاز کولر گازی را از ما بخواهید. شارژ گاز کولر گری در کمترین زمان با بهترین کیفیت.

قیمت شارژ کولر آکس کاملا به حجم گاز مبرد مورد نیاز و همچنین نوع آن بستگی دارد. به طور مثال دستگاه های کوچک تر نیاز به گازهایی با فشار بیش تر دارند چرا که حجم بیش تری از آن ها در فضای کوچکتر جا شده و بازدهی بیشتری نسبت به گازهای با فشار کمتر خواهند داشت.

معمولا قیمت شارژ گاز کولر گازی AUX متناسب با میزان کاهش گاز اتفاق افتاده بین 120 الی 500 تومان است.

شارژ کولر گازی ملونی

ملونی یکی از برندهای خارجی موجو در بازار ایران است. برای سرویس و تعمیر، نصب و شارژ گاز کولرگازی ملونی با بهترین سرویس کاران تهران و کرج تماس بگیرید.

شارژ گاز کولر گازی مدیا

کولر گازی مدیا نیز یکی دیگر از مدل های خارجی موجود در بازار کولرگازی تهران است. برای دیافت تمام خدمات از جمله شارژ گاز کولر گازی مدیا در تهران و کرج با ما تماس بگیرد

شارژ گاز کولر گازی پرتابل و ایستاده

کولرگازی پرتابل یکی از مناسب ترین دستگاه های مناسب برای فضا های کوچک است. برای شارژ گاز کولر گازی پرتابل با بهترین سرویس کار غرب تهران تماس بگیرید.

کولرگازی ایستاده نیز مانند تمام انواع کولر های گازی دارای گازی خنک کننده به نام گاز مبرد است که با گذر زمان و استفاده مداوم از دستگاه حجم این گاز کاهش می‌یابد.

معمولا بهتر است شارژ کولرگازی ایستاده سالی یک بار اتفاق بیفتد اما بنا به تشخیص سرویس کار ممکن است هر سال نیاز به شارژ آن نداشته باشید و هر دو سال یک بار شارژ کردن برای دستگاه شما کافی باشد.

شارژ کولرگازی جی تایتان

جی تایتان یکی از برندهای تازه وارد بازار کولر گازی است. درصورتی که به خدمات نصب و سرویس و شارژ گاز کولر گازی جی تایتان احتیاج داشتند حتما با شرکت دیجی هنگ 724 تماس بگیرید.

شارژ گاز کولر گازی مک کوی

ما به جرات بهترین مرکز تخصصی شارژ گاز کولر گازی در تهران و کرج هستیم. چون در سرویس و تعمیر تمام برندهای کولر گازی تبحر و تخصص داریم. برای شارژ کولرگازی مک کوی در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

نمایندگی شارژ گاز کولرگازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای نیز مانند کولر گازی پرتابل یکی از برندهای خوب برای فضاهای کوچک است. برای دریافت خدمات سرویس و شارژ گاز کولر گازی پنجره ای با بهترین نصاب و سرویس کار تهران  و کرج تماس بگیرید.

شارژ گاز اسپلیت تک الکتریک Tech Electeric و گودمن

شارژ کولر گازی تک الکتریک زیر نظر نمایندگی سروس و تعمیر کولر گازی تهران توسط تکنسین حرفه ای اسپیلیت با گارانتی و ضمانت تعمیر.

برای بررسی بیشتر خدمات وارد صفحه شارژ گاز کولر گازی تک الکتریک شوید.

شرکت گلدمن یکی از بهترین و با کیفیت ترین  ساخت سیستم های تهویه مطبوع را با استفاده از ماشین آلات پیشرفته می سازد و  سهم  خوبی از بازار کولر گازی را نصیب خود کرده است.

برای بررسی بیشتر خدمات اسپلیت گودمن وارد صفحه شارژ گاز کولر گازی گودمن شوید.

شارژ گاز اسپلیت ایوولی

کولر گازی ایوولی یک برند ایتالیایی موجود در بازار اسپلیت ایران است. این کولر گازی دارای کارکرد خوب و عمر مناسبی است. برای دریافت خدمات شارژ کولر ایوولی همین حالا با ما تماس بگیرید.

برای بررسی بیشتر خدمات وارد صفحه شارژ گاز کولر گازی ایوولی شوید.

پیشنهاد ویژه » تعمیر لوازم خانگی توسط بهترین تعمیرکار لوازم برقی، گرمایشی و سرمایشی با گارانتی معتبر
پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *