لوگوی دیجی هنگ

تعمیر لوازم خانگی پارس خزر

تعمیر لوازم خانگی پارس خزر، توسط بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی پارس خزر ، و همچنین با ارائه ضمانت نامه معتبر 5 ساله تعمیر لوازم خانگی به مشتریان.

تعمیر لوازم خانگی پارس خزر توسط بهترین تعمیرکار در تهران ، با گارانتی معتبر

شرکت خدماتی و فنی و مهندسی دی جی هنگ 724 ، با ایجاد شعبات متعدد در مناطق مختلف شهر تهران، اقدام و کرج ، کار تعمیرات لوازم خانگی را به کمک متخصصین خبره خود با ضمانت کامل و همچنین محاسبه قیمت مناسب برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد. 

تعمیرکاران لوازم خانگی پارس خزر شرکت خدماتی و فنی مهندسی دی جی هنگ 724 بعد از ثبت اولین تماس شما ، از نزدیکتزین شعبه به محل سکونت شما به سرعت به محل اعزام می شوند، و به هنگام مراجعه به منزل و یا محل کار شما ، دارای کارت شناسایی مخصوص شرکت دی جی هنگ 724 ، و همچنین لباس کار مخصوص با آرم مخصوص شرکت دی جی هنگ 724 می باشند.

پیشنهاد ویژه » تعمیر کولرگازی 24 ساعته ، توسط بهترین تعمیرکار کولرگازی در تهران

و از این جهت شما می توانید با اطمینان بیشتر و با آسودگی خاطر اجازه ورود تعمیرکاران لوازم خانگی پارس خزر را به محل سکونت خود دهید، تا دیگر افراد سود جو و فرصت طلب نتوانند از چنین موقعیتی سو استفاده کنند، و قصد سرقت از منزل و یا محل کار شما را داشته باشند.

از دیگر خدمات شرکت خدماتی و فنی و مهندسی دی جی هنگ 724 برای جلب رضایت مشتریان خود می توان به این موضوع اشاره کرد که تعمیر کاران لوازم خانگی پارس خزر، به هنگام مراجعه به محل سکونت شما مشتریان عزیز ، بعد از انجام کار تعمیراتی ، محل مورد نظر را به خوبی نظافت کرده ، و در نهایت با تست کامل لوازم خانگی پارس خزر ، مانند جاروبرقی ، ماشین لباسشویی ، یخچال ، گاز،و … نسبت به سالم بودن این وسیله به شما این اطمینان خاطر را می دهند که وسیله منزل شما به درستی کار می کند و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه » تعمیر فن کویل در تهران توسط بهترین تعمیرکار فن کویل

و همچنین با ارائه برگه ضمانت نامه تعمیر لوازم خانگی، با مهر شرکت دی جی هنگ 724 ، به مدت 5 سال تعمیر تمامی قطعات لوازم خانگی پارس خزر که توسط تعمیرکاران شرکت Digihang 724 انجام شده است را بیمه می کند.

البته شما عزیزان این نکته را به یاد داشته باشید که گارانتی تعمیرات لوازم خانگی ، شامل آن دسته از قطعاتی است که توسط تعمیرکار لوازم خانگی پارس خزر ، تعمیر شده است، که این موضوع به وضوح در برگه ضمانت نامه تعمیر لوازم خانگی قید شده است و شرکت دی جی هنگ 724 در قبال سایر قطعات دیگر هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

اما چنانچه هر کدام از قطعاتی که توسط تعمیرکاران لوازم خانگی پارس خزر بعد از تعمیر دچار هرگونه خرابی و یا عیب و نقص شد ، شما می توانید مجددا با شرکت Digihang 724 تماس حاصل فرمایید

و همکاران ما بعد از ثبت تماس شما به سرعت تعمیر کار مربوطه را به محل اعزام می کنند ، و ایشان موظف است که به صورت رایگان مجددا کار تعمیر لوازم خانگی پارس خزر را برای شما انجام دهد.

فقط نکته ای که بسیار مهم است و شما باید به آن توجه داشته باشید این است که شما عزیزان حتما باید برگه ضمانت نامه تعمیر لوازم خانگی را نزد خود نگه دارید.

پیشنهاد ویژه » نصب کولرگازی توسط بهترین نصاب کولرگازی در تهران

 

بهترین فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر در استان تهران!

خرید لوازم خانگی پارس خزر با مناسب ترین قیمت ها

ارائه خدمات پس از فروش پارس خزر به شما مشتریان عزیز

تعمیر لوازم خانگی

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰

بهترین مرکز تعمیر لوازم خانگی پارس خزر

اگر بدنبال بهترین مرکز تعمیر لوازم خانگی پارس خزر در تهران هستید می توانید به تیم Digihang724 اعتماد کنید. ما به پشتوانه بیش از 10 سال سابقه درخشان در این حوزه و همچنین تیم حرفه ای و متخصص از تعمیرکاران لوازم خانگی پارس خزر به شما این اطمینان را می دهیم که بهترین خدمات را با مناسب ترین هزینه ها به شما ارائه دهیم.

پیشنهاد ویژه » تعمیر آبسردکن ، با قیمت مناسب و گارانتی معتبر

متخصصین حرفه ای تعمیر لوازم خانگی

حضور به موقع تعمیرکاران لوازم خانگی پارس خزر

کمتر از 1 ساعت بعد از تماس شما با مرکز digihang724 ما یک تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی پارس خزر به محل شما اعزام می کنیم.

حضور به موقع تعمیرکاران لوازم خانگی پارس خزر در محل مورد نظر یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این شرکت محسوب می شود.

چرا که همانطور که در قسمت قبلی اشاره شد، شرکت فنی و مهندسی و خدماتی digihang724 به دلیل اینکه یکی از شرکت های بسیار قدیمی در شهر تهران می باشد و سالیان سال است که در زمینه تعمیرات لوازم منزل فعالیت می کند

بنا به درخواست مشتریان خود شعبات متعددی را در تمامی مناطق شهر تهران تاسیس نموده است و با پوشش کامل شهر تهران بعد از از اینکه مشتریان در مناطق مختلف با این شرکت تماس می‌گیرند و در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران لوازم خانگی پارس خزر به محل اعزام شده و به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کنند.

کیفیت تعمیر لوازم خانگی

تعمیرکاران حرفه ای لوازم خانگی پارس خزر

تمامی تعمیرکاران مرکز digihang دوره های تخصصی تعمیرات لوازم خانگی پارس خزر را گذرانده و دارای سال ها تحربه در تعمیرات لوازم خانگی پارس خزر می باشند.

یکی از شروط استخدام در شرکت فنی و مهندسی digihang724 استخدام تعمیرکاران حرفه ای لوازم خانگی پارس خزر به شرط اینکه آنها دوره های تخصصی لازم را در این زمینه گذرانده باشند می باشد.

به همین دلیل است که در طول سالیان گذشته که این شرکت در حال خدمت رسانی به مشتریان خود در مناطق مختلف شهر تهران بوده است تا کنون خوشبختانه موفق به جلب رضایت تمامی مشتریان خود شده است و همین امر موجب شده است که مشتریان این شرکت تقاضای تاسیس شعبات جدید را در مناطق مختلف داشته باشند

ضمن اینکه تعمیرکاران حرفه‌ای لوازم خانگی پارس خزر همیشه بعد از اتمام کار خود محل مورد نظر را به خوبی نظافت کرده و کار خود را تمیز و سالم به مشتری تحویل می دهند.

گارانتی تعمیر لوازم خانگی

گارانتی تعمیرات لوازم خانگی پارس خزر

تمامی خدمات سرویس و تعمیرات لوازم خانگی پارس خزر همراه با گارانتی تعمیر می باشد و می توانید با خیال آسوده به ما اطمینان کنید.

گارانتی تعمیرات لوازم خانگی پارس خزر شامل تمامی قطعاتی می باشد که توسط تعمیرکاران مجموعه digihang724 تعمیر شده است.

و در صورتی که بعد از تعمیرات این قطعات توسط تعمیرکاران این مجموعه هرگونه عیب و نقصی برای لوازم خانگی پارس خزر به وجود آمد

شما می توانید مجددا با شرکت تماس حاصل فرمایید و تعمیرکاران شرکت دوباره به محل اعزام شده و کار سرویس و تعمیرات لوازم خانگی پارس خزر را به صورت رایگان برای شما انجام می دهند.

ضمن اینکه همیشه تعمیرکاران این شرکت زمانی که به محل اعزام می‌شوند و کار تعمیرات را انجام می دهند.

برگه ضمانتنامه مهر شده شرکت را به مشتریان خود تحویل می دهند.

تعمیرگاه مرکزی لوازم خانگی پارس خزر

تعمیرگاه مرکزی لوازم خانگی پارس خزر ، در تهران ، تحت نظر شرکت خدماتی و فنی و مهندسی Digihang 724 تمامی افرادی را که دوره های حرفه ای را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی پارس خزر را گذرانده اند استخدام می کند.

و این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که کار تعمیر لوازم خانگی پارس خزر توسط تعمیرکاران حرفه ای و دوره دیده این مجموعه به صورت کاملا استاندارد و اصولی انجام می شود .

و شما بعد از برقراری تماس با تعمیرکاران مجموعه دی جی هنگ 724 ، فقط یک بار بابت تعمیر لوازم منزل خود هزینه می کنید ، و تا سالیان سال می توانید از لوازم منزل خود استفاده نمایید. 

پیشنهاد ویژه » نمایندگی تعمیر ماکروفر در تهران ، تعمیرات و سرویس مدل های مختلف ماکروفر با قیمت مناسب

تعمیر یخچال در تعمیرگاه لوازم خانگی

تعمیر یخچال فریزر پارس خزر

تعمیر یخچال فریزر پارس خزر، Digihang 724 به عنوان یکی از نمایندگی های مجاز تعمیرات و سرویس و عیب یابی یخچال فریزر پارس خزر و بیش از 10 سال تجربه تخصصی در امور عیب یابی، سرویس و تعمیر یخچال پارس خزر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. پس از ثبت درخواست تعمیر ما بهترین تعمیرکار یخچال فریزر پارس خزر را برای شما اعزام می کنیم.

تعمیر یخچال در تعمیرگاه لوازم خانگی

تعمیر ساید بای ساید پارس خزر

تعمیر ساید بای ساید پارس خزر، در صورت بروز اختلال در عملکرد ساید بای ساید پارس خزر به هیچ وجه خودتان برای عیب یابی و تعمیر دست به کار نشوید و امور تعمیرات را به یک تعمیرکار حرفه ای بسپارید. مرکز Digihang 724 به همراه تیم حرفه ای تعمیرکاران ساید بای ساید پارس خزر آماده ارائه خدمات با کیفیت به شما عزیزان می باشند.

تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی پارس خزر

تعمیر جاروبرقی پارس خزر، طراحی و ساخت جاروبرقی های پارس خزر به گونه ایست که در صورت خرابی جاروبرقی از جمله خرابی لوله تلسکوپی جاروبرقی و موتور آن بهتر است امور تعمیرات جاروبرقی را به متخصص دوره دیده بسپارید تا در آینده متحمل ضرر های بیشتر نگردید.

تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی پارس خزر

تعمیر لباسشویی پارس خزر، برای تعمیر لباسشویی پارس خزر کافی است با Digihang 724 تماس بگیرید. ما به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی پارس خزر در کوتاه ترین زمان بهترین تعمیرکار لباسشویی را به محل شما اعزام می کنیم.

پیشنهاد ویژه » تعمیر چیلر ، تعمیرات و سرویس چیلر های تراکمی ، جذبی و مینی چیلر در تهران

تعمیرگاه مجاز و معتبر لوازم خانگی پارس خزر

در صورت خرابی لوازم خانگی پارس خزر از جمله کولرگازی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی پارس بهتر است خودتان برای تعمیر دست به کار نشوید و امور سرویس و تعمیر را به تعمیرکار لوازم خانگی پارس خزر بسپارید، چراکه امکان دارد نه تنها دستگاه تعمیر نگردد بلکه متحمل خسارات بیشتری نیز بشوید و مجبور به تعمیر مجدد و یا تعویض لوازم پارس خزر گردید. پس توصیه می کنیم در صورت خرابی لوازم پارس خزر با تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی پارس تماس بگیرید.

سایر خدمات شرکت فنی و مهندسی Digihang 724

تعمیر یخچال

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر جاروبرقی

 

فرم درخواست راهنمایی