لوگوی دیجی هنگ
سرویس و تعمیر کولر گازی پنجره ای | نمایندگی نصب و شارژ گاز کولرگازی پنجره ای در تهران

سرویس و تعمیر کولر گازی پنجره ای

تعمیرات لوازم خانگی
۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰☎

سرویس و تعمیر کولر گازی پنجره ای توسط شرکت خدماتی و فنی و مهندسی دیجی هنگ ۷۲۴ به صورت ۲۴ ساعته در مناطق مختلف تهران انجام می شود. ما نمایندگی مجاز نصب و شارژ گاز کولرگازی پنجره ای در تهران هستیم.

شما می توانید براید دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه روز از دیجی هنگ با شماره های زیر کمک بگیرید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

نصب کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای یا به عبارتی Window Air Conditioner مجموعه کاملی از همه اجزای تشکیل‌ دهنده کولرهای گازی را داشته و در یک فضای یکپارچه از جنس فلز یا پلاستیک قرار گرفته است. به همین دلیل به آن کولر گازی یک ‌تکه نیز می ‌گویند.

محل قرارگیری کولر گازی پنجره ای معمولاً روی پنجره ‌ها و در برخی موارد قسمت مشخص شده‌ ای از دیوار ساختمان است. هرچن نصب کولر گازی پنجره ای نسبت به سایر اسپلیت ها آسان تر است ولی باز هم برای دریافت این خدمات با یک شرکت معتبر تماس بگیرید.

نصب کولر گازی پنجره ای

قیمت نصب کولرگازی پنجره ای

قیمت نصب کولر گازی نمایندگی دیجی هنگ هیچ وقت بالاتر از تعرفه اتحادیه نخواهد بود. هر چند اگر این کولرگازی را از ما خریده باشید، هزینه نصب آن رایگان خواهد بود. برای استعلام قیمت نصب کولر گازی حتما با ما تماس بگیرید.

نصاب اسپلیت پنجره ای

برای دریافت خدمات ویژه نصب و سرویس با بهترین نصاب کولر گازی پنجره ای در تهران تماس بگیرید. ما بصورت 24 ساعته در خدمت شما خواهیم بود.

شما می توانید براید دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه روز از دیجی هنگ با شماره های زیر کمک بگیرید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

سرویس کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای هم مانند تمام هم خانواده های خود حتما به سرویس سالیانه احتیاج دارد. این کولر گازی تقریبا قابل حمل، از دو پنل متصل به هم ساخته شده که سرویس نچندان سختی دارد که گاها مراحل ابتدایی آن که نظافت پنل های داخلی و خارجی است را خودتان می توانید انجام دهید.

اما تست کارکرد و بررسی کمبود گاز و … حتما می بایست توسط سرویس کار کولرگازی پنجره ای انجام شود.

سرویس کولر گازی پنجره ای

قیمت سرویس کولرگازی پنجره ای

قیمت سرویس کولر گازی پنجره ای ارتباط مستقیمی با خدماتی دارد که شما از سرویس کار می گیرید. از نظافت تا عیب یابی و تست کار کرد کولر.

یکی از مهمترین هزینه های سرویس کولر گازی، شارژ گاز کولر به علت کم شدن گاز است.

در مجموع هزینه سرویس معمولا از 60 تا 250 هزار تومان است.

شارژ گاز کولر گازی پنجره ای

همانطور که گفته شد، قیمت شارژ گاز یکی از مهمترین هزینه های سرویس است. گاز مبرد موجود در سیستم کولر گازی علت اصلی سرمایش اسپیلت است. اگر به هر دلیلی از گاز در طول کارکرد دستگاه کم شود می بایست عملیات شارژ گاز کولر گازی پنجره ای انجام شود تا کارایی و عمر دستگاه کاهش پیدا نکند.

هزینه شارژ گاز کولر گازی چیزی بین 120 تا 500 هزار تومان است. برای استعلام قیمت همن حالا می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

تعمیر کولر گازی پنجره ای در تهران

تعمیر کولر گازی پنجره ای

تعمیرکاران حرفه‌ای مجموعه دی جی هنگ ۷۲۴، با گذراندن دوره های تخصصی تعمیرات و عیب یابی مدل های مختلف کولر گازی مخصوصاً کولر گازی پنجره‌ای تعمیر کولر گازی پنجره ای را به صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای و بدون عیب و نقص برای شما انجام می دهند.

همچنین شرکت خدماتی دی جی هنگ با ایجاد شعبات و نمایندگی های فعال در مناطق مختلف شهر تهران امکان دسترسی هر چه سریع‌تر تکنسین کولر گازی را به آدرس محل سکونت و یا محل کار شما فراهم کرده است.

پس در هر کجای تهران که ساکن هستید فقط کافی است که با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید، تا تعمیرکار کولر گازی پنجره ای در سریعترین زمان ممکن به شما ملحق شود.

هزینه تعمیر کولرگازی پنجره ای

قیمت و هزینه تعمیر و سرویس کولر گازی پنجره ای بستگی به این دارد که کدام قطعه کولرگازی تعمیر شده است، و یا چه قطعاتی دیگر قابل استفاده نیستند و نیاز به تعویض دارند.

به همین جهت شما با توجه به نوع مشکلی که برای کولر گازی شما بوجود آمده است، می بایست با نمایندگی اصلی تعمیر کولر گازی پنجره ای تماس گرفته، و هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی را از تعمیرکار کولر گازی پنجره ای استعلام نمایید.

عیب یابی کولر گازی پنجره ای

عیب یابی کولر گازی پنجره ای اولین گام برای تعمیر کولر گازی پنجره ای می باشد، که تعمیر کار کولرگازی موظف است که به طور کامل کولر گازی پنجره ای را بررسی نماید تا ابتدا متوجه شود که مشکل بوجود آمده مربوط به کدام بخش از کولر گازی پنجره ای می باشد.

قطعاتی مانند خازن کولر گازی پنجره ای، بلبرینگ کولر پنجره ای، موتور کولر گازی پنجره ای، فن کولر گازی پنجره ای و غیره هر کدام قطعاتی هستند که در صورت خرابی نیاز به تعمیر تخصصی دارند.

در این مورد می توانید مقاله مشکلات رایج کولر گازی را نیز مطالعه کنید.

عیب یابی کولر گازی پنجره ای

نحوه عیب یابی و تعمیر کولر گازی پنجره ای

سرویس و تعمیر موتور فن کولر گازی پنجره ای

یکی از دلایل اصلی خرابی فن کولر گازی پنجره ای نیم سوز شدن رله برد است.

این قطعه ولتاژ اکثر قطعات کولر و به ویژه موتور را تامین می‌کند در واقع نیم سوز شدن یا درست کار نکردن انقدر موجب از کار افتادن فن کولر گازی پنجره ای می‌شود و طبیعتاً کولر گازی پنجره‌ای هم در این شرایط درست کار نمی کند.

تعویض کردن این قطعه معمولاً بهترین کار برای تعمیر فن و موتور کولر گازی پنجره ای است، و به شرط استفاده از قطعه اصلی مشکلات فن و موتور کولر گازی پنجره ای برطرف می شود.

همچنین از کار افتادن شفت های موتور و خرابی سنسور کنترل دما هم می‌تواند موجب خرابی فن کولر گازی شود

شما می توانید براید دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه روز از دیجی هنگ با شماره های زیر کمک بگیرید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

تعمیر خازن کولر گازی پنجره ای

مهمترین علت خرابی خازن کولر گازی پنجره ای، گرمای ناشی از هوای بیرون در فصل تابستان و همچنین گرمای خود کمپرسور می باشد.

در صورتی که شما به صورت منظم سرویس دوره ای کولر گازی را انجام ندهید، خازن کولر گازی به مرور زمان از کار می افتد و بهترین روش برای حل این مشکل تعویض خازن کولر گازی است، به شرط آنکه بتوانید قطعه اصلی آن را پیدا کنید و جایگزین نمایید.

در این مورد می توانید از مقاله تست خازن کولر گازی کمک بگیرید.

تعمیر بلبرینگ کولر پنجره ای

بلبرینگ کولر گازی پنجره ای در صورت خرابی فن کولر گازی را از کار می‌اندازد. برای تعویض بلبرینگ کولر گازی پنجره ای باید موتور باز شود و پس از باز کردن بلبرینگ از آن بیرون آورده شده و با توجه به میزان آسیبی که دیده است باید تعمیر و یا تعویض شود.

البته بلبرینگ جز قطعاتی است که به سادگی در بازار پیدا نمیشود، و شما باید این کار را حتماً به عهده یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی واگذار نمایید.

علت گرم شدن باد کولر گازی پنجره ای

علت گرم شدن باد کولر گازی پنجره ای می تواند به دلایلی که در قسمت زیر به آن اشاره می کنیم باشد.

نداشتن برنامه منظم برای سرویس و نگهداری کولر گازی، می تواند از عوامل گرم شدن باد کولر گازی پنجره ای باشد.

گرفتگی فیلتر هوا درون دستگاه که در این صورت شما باید فیلتر هوای کولر گازی را تعویض نمایید.

گاز کمپرسور دستگاه در صورتی که نیاز به شارژ داشته باشد و شارژ آن تخته شده باشد این امر باعث گرم شدن باد کولر گازی پنجره ای میشود.

در صورتی که فن یا موتور کولر گازی پنجره ای از کار افتاده باشد این مسئله هم باعث گرم شدن باد کولر گازی پنجرهای میشود.

در صورت بروز مشکلات شما میتوانید با نمایندگی تعمیرات کولر گازی پنجره ای در تهران تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله چگونه سرمای کولر گازی را زیاد کنیم مطالعه شود.

علت خنک نکردن کولر گازی پنجره ای

علت خنک نکردن کولر گازی پنجره ای هم می تواند به خاطر اتمام شارژ گاز کولر گازی باشد. یعنی اینکه در صورتی که سرمادهی کولر گازی شما کم شده باشد شما باید فوراً با نمایندگی تعمیرات کولر گازی پنجره ای تماس بگیرید تا با شارژ مجدد کولر گازی پنجره‌ای قدرت سرمادهی مجدداً به سیستم کولر گازی منزل شما باز گردد.

همچنین شما باید با انجام سرویس کولر گازی پنجره ای به صورت مقطعی از بروز هم چنین مشکلاتی جلوگیری نمایید.

علت خاموش شدن ناگهانی کولر گازی پنجره ای

علت خاموش شدن ناگهانی کولر گازی پنجره‌ای می‌تواند به دلایل متعددی مثل مشکلات برق کشی ساختمان و یا خود کولر گازی پنجره‌ای و همچنین تنظیمات مربوط به ترموستات و موتور کولر گازی پنجره ای باشد.

همچنین کثیف بودن فیلترهای کولر گازی پنجره هم می‌تواند منجر به خاموش شدن ناگهانی کولر گازی پنجره ای شود.

در برخی مواقع هم ممکن است شما با خاموش شدن ناگهانی کمپرسور کولر گازی پنجره ای مواجه شوید که در اکثر موارد احتمالاً باید با نمایندگی تعمیرات کولر گازی پنجره ای در تهران تماس بگیرید.

در این خصوص پیشنهاد می کنیم مقاله تعمیر کمپرسور کولر گازی را مطالعه کنید.

خاموش شدن ناگهانی کمپرسور کولر گازی می تواند به خاطر یخ زدگی یا برفک در قسمت خارجی یونیت باشد. همچنین هنگامی که کمپرسور بیش از حد گرم شود ممکن است به عنوان یک مکانیسم دفاعی خاموش شود.

در صورتی که فشار تخلیه بیش از حد بالا و یا اینکه فشار مکش بیش از حد پایین باشد این مورد ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد و ممکن است گاز مورد خیلی کم باشد و یا سیستم بیش از حد شارژ شده باشد به همین علت است که سرویس به موقع کولر گازی می تواند از بروز تمامی این مشکلاتی که ذکر شد جلوگیری نماید.

نمایندگی کولر گازی پنجره ای در تهران و کرج

نمایندگی کولر گازی پنجره ای

شرکت خدماتی دی جی هنگ 724 ، نمایندگی معتبر تعمیرات و سرویس کولر گازی پنجره ای در تهران می باشد.

شعبات مختلف شرکت دی جی هنگ تمامی خدمات مربوط به تعمیرات و عیب یابی قطعات کولر گازی پنجره ای را با ضمانت کامل و تضمین شده برای مشتریان خود انجام می دهند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی پنجره ای در تهران توسط بهترین نصاب کولر گازی پنجره ای با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و همچنین با ارائه برگه ضمانت نامه معتبر به شما مشتریان انجام می شود

تکنسین های مجموعه دیجی هنگ ۷۲۴ بعد از انجام خدماتی مانند نصب و تعمیر کولر گازی پنجره ای یک برگه ضمانت نامه که شامل تمامی قطعات و خدماتی است که توسط تعمیرکار کولر گازی به شما ارائه شده است به همراه مهر رسمی شرکت دیگر ۷۲۴ به شما تحویل می دهند.

مدت زمان اعتبار این برگه ضمانت نامه به مدت 1 سال می باشد، و همانطور که در بخش قبلی گفته شد، درصورت به وجود آمدن هرگونه عیب و نقص بعد از نصب و تعمیر کولر گازی پنجره ای تعمیرکاران شرکت موظف هستند که به صورت رایگان مجدداً خدمات مربوطه را به شما ارائه دهند.

در ضمن تعمیرکار کولر گازی پنجره ای ، بعد از انجام نصب و راه اندازی کولر گازی پنجره ای مکان مورد نظر را به خوبی نظافت کرده ، و با تست کامل عملکرد کولر گازی پنجره ای ، این وسیله را صحیح و سالم به شما تحویل می دهند.

ما بهترین تعمیرگاه تعمیر لوازم خانگی و برقی در تهران هستیم. شرکت دیجی هنگ علاوه بر سرویس و تعمیر کولر گازی پنجره ای تمام خدمات مروبط به سرویس و تعمیر کولر گازی پرتابل و همچنین سرویس و تعمیر کولر گازی ایستاده را در تهران به بهترین شکل انجام می دهد.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *