لوگوی دیجی هنگ
مدت زمان شستشوی ماشین لباسشویی

مدت زمان شستشوی ماشین لباسشویی

تعمیرات لوازم خانگی
۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰☎

زمان شست و شو در ماشین های لباسشویی از نکات قابل توجهی است که حتما باید در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی آن را در نظر گرفت.

خوشبختانه تمام موارد مربوط به زمان شست و شو در ماشین های لباسشویی در دفترچه راهنمای آن ها که در هنگام خرید همراه ماشین است نوشته شده است.

بسیار مهم است که بدانید هر جنس البسه ای به چه مدت زمان شستشو احتیاج دارد زیرا اگر این موارد نادیده گرفته شوند یا لباس ها به خوبی تمیز نمی‌شوند و یا کیفیت لباس در طی مراحل شست و شو از بین خواهد رفت.

برای مطالعه : علت نشت آب از ماشین لباسشویی

زمان شستشوی ماشین لباسشویی

زمان های شستشوی متغیر ماشین لباسشویی

وقتی لباس را داخل ماشین لباسشویی می‌گذارید و ماشین را روشن می‌کنید ماشین لباسشویی مدت زمانیرا به شما اعلام می‌کندکه طی آن قرار است به شست و شوی البسه بپردازد اما همان طور که می‌دانید مولفه های بسیار زیادی در تعیین این زمان دخالت دارند.

مثلا فشار آب چقدر است و دمای آن به چه میزان خواهد بود و بسیاری موارد دیگر پساز ورود اطلاعات از طرف شما و تحلیل آن توسط ماشین زمان دقیقی برای شست و شو اعلام خواهد شد که به زمان واقعی نزدیک تر است.

برای مطالعه : رفع بوی بد ماشین لباسشویی

درست مثل زمانی که مقصدی را برای رانندگی انتخاب کرده اید اما هنوز مولفه های مربوط به سفرتان مثل ترافیک و یا مشکلات احتمالی برای خودرو مشخص نشده است.

این عواملدر ماشین لباسشویی معمولا عبارتند از فشار آب ورودی که ممکن است بالا باشد و همین امر تایم شست و شو را کوتاه نماید و یا برعکس در صورت کم بودن فشار آب زمان بیش تری برای پر شدن مخزن و درنهایت شسته شدن لباس ها لازم است.

از عوامل دیگر دمای آب است که بسته به منطقه و یا فصلی که در آن هستید دمای آب هم متغیر است.

حالا ماشین لباسشویی باید بتواند دمایاب را به دمایی که برنامه لباسشویی طبق آن تنظیم شده است برساند و این موضوع زمان کلی شست و شو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سطح آبی که داخل ماشین لباسشویی می‌آید نیز زمان شست و شوی لباس ها را در ماشین لباسشویی تغییر می‌دهد.

پیشنهاد ویژه: در صورتی که برای تعمیرات لباسشویی نیاز به حضور یک تعمیرکار حرفه ای داشتید با متخصصین ما تماس بگیرید.

عامل دیگر نوع شوینده ای است که در ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید. زیرا بعضی از شوینده ها آب بیش تری لازم دارند و همین مدت زمان رسیدن آب به حد کافی را تغییر می‌دهد.

غرض از گفتن همه این موارد این بود که ماشین لباسشویی در ابتدا به طور دقیق نمی‌تواند زمان شست و شو را تخمین بزند زیراا این زمان به عوامل دیگری نیز بستگی دارد.

برای مطالعه: خطاهای ماشین لباسشویی ال جی

زمان های شستشوی متغیر ماشین لباسشویی

مدت زمان شستشوی ماشین لباسشویی ال جی

گاهی علامت Time Delay روی صفحه ماشین لباسشویی های ال جی نمایش داده می‌شود که نشان دهنده این موضوع است که امکان دارد ماشین لباسشویی عملیات شست و شوی خود را کمی دیر تر از زمانی که اعلام کرده تمام کند و تاخیر داشته باشد.

پیشنهاد ویژه: تعمیر لباسشویی سطلی با گارانتی معتبر

مدت زمان شستشوی ماشین لباسشویی ال جی

مدت زمان شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ

با دکمه تایمر شما می‌توانید زمان شست و شو را در لباسشویی مشخص کنید و تنظیماتی بین ۴ تا ۱۵ دقیقه برای شست و شوی البسته پیدا کنید.

پیشنهاد ویژه: تعمیر لباسشویی ارج با گارانتی معتبر

مدت زمان شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ

مدت زمان شستشوی ماشین لباسشویی سونی

با توجه به مولفه هایی که برای شست و شوی لباس ها وجود دارد و اطلاعاتی که شما به ماشین لباسشویی می‌دهید ماشین لباسشویی سونی زمان تقریبا دقیقی برای شست و شو به شما نشان می دهد.

پیشنهاد ویژه: نچرخیدن خشک کن لباسشویی

مدت زمان شستشوی ماشین لباسشویی سونی

مدت زمان شستشوی ماشین لباسشویی پاکشوما

هر لباسی یا پارچه زمان مخصوص به خود را برای شست و شو نیاز دارد که تمام موارد مربوط به آن در ماشین لباسشویی پاکشوما در نظر گرفته شده است و با انتخاب هر یک از آن ها می‌توانید زمانی را که ماشین برای شست و شو در نظر می‌گیرد را ببینید.

برای مطالعه : دفترچه راهنمای لباسشویی دوو

مدت زمان شستشوی ماشین لباسشویی پاکشوما

مدت زمان شستشوی ماشین لباسشویی حایر

ماشین لباسشویی حایر زمان باقی مانده شست و شو را نشان می‌دهد و دارای نشانه Delay می‌باشد که نشان می‌دهد امکان دارد در شروع و پایان برنامه شست و شو تاخیر وجود داشته باشد.

برای مطالعه : کار نکردن همزن ماشین لباسشویی

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

گفتگو کنید

1 نظر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *