لوگوی دیجی هنگ
سرویس کولر گازی | بهترین سرویس کار کولر گازی در تهران | کمترین قیمت سرویس کولرگازی

سرویس کولر گازی و اسپلیت

تعمیرات لوازم خانگی
۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰☎

سرویس کولر گازی یکی از مهمترین اقدامات دارندگان این وسیله برقی است. متاسفانه این عملیات بسیار مهم که به خاطر دلایل مختلف از جمله قیمت سرویس کولر گازی در تهران، نادیده گرفته می شود.

به همین دلیل بر آن شدیم تا توضیحات کامل در مورد سرویس کولر گازی ارائه کرده و در نهایت درصورت تمایل با تماس شما بهترین سرویس کار کولر گازی تهران در محل حاضر شده و کار سرویس کولرگازی را با مناسب ترین قیمت برای شما انجام دهد.

در هر مرحله از کار و در هر ساعتی دچار مشکل شدید با شماره های زیر بصورت شبانه روزی تماس بگیرید.

02166197522 و 09129541650

سرویس کولر گازی

برای بسیاری افراد سوال است که چرا سرویس کولر گازی مهم است؟

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی چه موقع است ؟

هزینه سرویس کولر گازی در تهران چقدر است ؟

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به تمام این سوالات پاسخ دهیم.

چرا سرویس کولر گازی مهم است؟

کولر گازی هم مانند تمام وسایل برقی دارای یک کارکرد و استهلاکی است و قطعات همانند سایر دستگاه های هم شکل خود به سرویس و رسیدگی نیاز دارد.

اما شاید این سرویس برای کولر گازی مهم تر باشد. چرا؟ چون این دستگاه در تمام طول فصل گرما بصورت مدام بصورت 24 ساعته روشن است.

بنابراین وقتی قرار است دستگاهی به این شکل به ما خدمت رسانی کند حتما می بایست قبل از شروع کار سرویس کامل گردد.

مزایای سرویس کولر گازی

از مزایای سرویس کولر گازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش راندمان و کارکرد کولر گازی
  • افزایش طو عمر کولر گازی
  • سرما دهی بیشتر و با کیفیت تر
  • کاهش هزینه های گزاف تعمیر کولر گازی
  • کاهش مصرف برق
  • رعایت اصول بهداشتی

بهترین زمان سرویس کولر گازی

قطعا بهترین زمان سرویس کولر گازی فصل زمستان و قبل از شروع گرما است. به چند دلیل:

اولا در این فصل قیمت سرویس کولر گازی به علت کم بودن حجم کار سرویس کار کولر گازی کمتر از فصل گرما است.

دوما سرویس کولرگازی در فصل زمستان این آرامش خاطر را به شما خواهد داد که با شروع فصل گرما دستگاه شما بدون هیچ مشکل و تاخیری قرار است خدمت رسانی کند.

سوما سرویس اسپلیت قبل از شروع کار دستگاه تمام مزایای گفته شده در قسمت قبل از جمله کاهش هزینه های تعمیر کولر گازی  و… را برای شما در بر خواهد داشت.

قیمت سرویس کولر گازی

قیمت سرویس کولر گازی در تهران چیزی بین 60 تا 700 هزار تومان است. شاید عدد 700 هزار تومان مقداری وحشتناک باشد. اما جای نگرانی نیست.

از آنجا که سرویس کولر گازی دارای مراحلی خاص است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، درصورتی هزینه سرویس کولر گازی شما بالا خواهد رفت که کولر گازی شما با نشت گاز و یا خرابی قطعه ای روبرو شده باشد.

در این حالت سرویس کار کولر گازی در کنار سرویس های اولیه دستگاه می باست شارژ گاز کولر گازی را نیز انجام دهد. بنابراین با توجه به قمیت روز افرزون دلار و… شما می بایست علاوه بر قیمت سرویس کولر گازی، هزینه شارژ گاز را نیز پرداخت کنید.

هزینه سرویس کامل کولر گازی چیزی بین 120 الی 220 هزار تومان است.

تعرفه سرویس کولر گازی سال 99 :

سرویس کامل کولر گازی (قیمت 120 الی 220)

شستشوی کامل مدار (قیمت 150 الی 200)

رفع نشتی گاز و وکیوم کامل (120 الی 240)

تعویض فیلتر درایر ( قیمت 60 الی 80)

شارژ گاز کامل با هزینه گاز و اجرت (قیمت 200 الی 500)

شارژ گاز تکمیلی با هزینه گاز و اجرت (قیمت 100 الی 250)

رفع لرزش پنل داخلی و خارجی ( قیمت 80 الی 150)

تعویض برد الکترونیکی ( قیمت 100 الی 150)

تعویض بلوور یونیت داخلی ( قیمت 100 الی 170)

شارژ روغن کمپرسور  ( 150 الی 300)

تعویض روغن کمپرسور ( 150 الی 300)

فراموش نکنید که نشت گاز و کمبود گاز کولر گازی مسئله مهمی در کارکرد و سردی دستگاه بوده و از مزایای سرویس به موق کولرگازی تشخیص به موقع این مشکل است.

اگر در هر ساعت از شبانه روز به سرویس کولرگازی احتیاج پیدا کردید، ما در شرکت فنی و مهندسی Digihang724 منتظر تماس شما خواهیم بود.

ما نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس انواع کولرگازی ال جی، کولر گازی اجنرال، کولرگازی سامسونگ، کولر گازی پنجره ای و مدل های مختلف کولرگازی هستیم.

مناسب ترین هزینه را بابت نصب و سرویس سالیانه کولرگازی از مشتریان دریافت می کنیم، تا در نهایت سرویسکاران حرفه ای کولرگازی در مجموعه دیجی هنگ ۷۲۴، به صورت ۲۴ ساعته با ثبت اولین تماس شما آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز باشند.

همین حالا با ما تماس بگیرید: 02166197522 و 09129541650

هزینه سرویس کولرگازی در تهران

همانطور که گفته شد، هزینه سرویس کولرگازی در تهران بسته به نوع خدماتی که برای هزینه سرویس برای شما انجام می شود، می تواند متغیر باشد.

به عنوان مثال برای کارهایی مانند شستن پنل داخلی کولرگازی و یا شستن موتور اسپیلت و همچنین شارژ گاز کولرگازی هر کدام از این مراحل می تواند هزینه های متفاوتی را برای شما به دنبال داشته باشد.

قطعا این هزینه با توجه به بعد مسافت و ترافیک دورن شهری نسبت به شهرستان ها بالا تر است.

هزینه سرویس کولرگازی

تعرفه سرویس کولرگازی و اسپلیت 99

تعرفه سرویس کولر گازی و اسپلیت در سال 99 توسط اتحادیه نصب و سرویس کولرگازی در تهران به کلیه شرکتهای معتبری که زیرمجموعه این اتحادیه هستند ابلاغ شده است.

و شما عزیزان در صورتی که قصد دارید سرویس سالیانه کولرگازی و یا کارهای مانند نصب و یا تعمیر کولر گازی را انجام دهید، فقط کافی است با یکی از این شرکت های معتبر تماس بگیرید.

چرا که سرویسکاران این شرکت ها به هنگام ارائه خدمات به شما مشتریان دفترچه تعرفه سرویس کولر گازی را که توسط اتحادیه تعیین شده است به شما عزیزان ارائه میدهند.

و انجام اموری مانند نصب کولرگازی و سرویس و تعمیر کولرگازی را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای شما مشتریان عزیز انجام خواهند داد.

مراحل سرویس کولرگازی و اسپلیت

طی مراحلی که در ادامه توضیح داده خواهد شد، شما قادر خواهید بود که سرویس اولیه کولر گازی را خودتان انجام دهید. اما فراموش نکنید که سرویس تخصصی کولر گازی را به سرویس کار گولر گازی بسپارید.

  • شتشوی پنل داخلی
  • شتشوی پنل خارجی
  • تست آمپر دستگاه
  • تست میزان گاز
  • انجام شارژ گاز کولر گازی در صورت نیاز

از ابتدایی ترین مراحل سرویس کولرگازی شستن و تمیز کردن پنل های داخلی و خارجی است.

طریقه باز کردن پنل کولر اسپیلت

برای باز کردن پنل کولر اسپیلت، در ابتدا درب قاب جلوی پنل کولر گازی را باز کنید، سپس قسمت مربوط به قاب صفحه نمایشگر کولرگازی را باز نمایید

و در مرحله بعد قاب کولرگازی را از بدنه پنل کولرگازی جدا نموده و به آرامی به سمت بیرون بکشید تا قاب از محل خارهای روی بدن جدا شده و سپس در قسمت انتهایی قاب کولرگازی را از قسمت زیرین پنل جدا نمایید.

نحوه شستن پنل داخلی کولر اسپلیت

نحوه شستن پنل داخلی کولر گازی و اسپلیت به این صورت است که ابتدا شما باید برق کولرگازی را قطع کنید.

سپس با باز کردن قاب پنل که در مرحله قبل توضیح داده شد، ابتدا درب روی فیلترها را باز کرده و کامل درب را بیرون بکشید.

بعد از بیرون کشیدن درب رویی، فیلترهای کولر گازی را خارج کرده و آنها را شستشو داده و تمیز کنید. برای این کار می توانید از اسپری های مخصوص هم استفاده کنید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اگر قرار است در همان محل کار شتشوی پنل داخلی را انجام دهید، با نصب یک کاور آبریز جلوی ریختن آب به داخل منزل را هنگام شستشو بگیرید.

تذکر مهم: سمت راست پنل داخلی، سیستم برق و برد الکترونیکی نصب شده. به هیچ عنوان حتی یک قطره آب هم نباید به آن محل برخورد داشته باشد.

“” در زمان سرویس سالیانه کولرگازی شستن پنل داخلی کولرگازی توسط تکنسین های شرکت Digihang724 برای شما انجام می شود.””

اسپری تمیز کننده برای سرویس کولرگازی

مطمئنا برای شما پیش آمده است که بعد از مدتی استفاده از کولرگازی، بوی نامطبوع از کولرگازی احساس کنید که در این صورت شما می‌توانید از اسپری تمیز کننده کولرگازی استفاده نمایید.

کولرهای گازی مانند اسپیلت ها هنگام خنک یا گرم کردن هوا از قسمت بالا هوای عادی و محیط را می ‌مکند، و سپس هوا را سرد یا گرم کرده و در نهایت هوا را از دهانه جلو به بیرون پرتاب می کنند. در این حالت همراه هوا ذرات و بوهای نامطبوع وارد اسپیلت شده و در هنگام دمش کولر گازی بوی نامطبوع نیز منتشر می شود.

بنابراین در این حالت شما می توانید با استفاده از اسپری تمیز کننده کولرگازی این بوی نامطبوع را از بین ببرید، که ما در اینجا تصویر مربوط به این اسپری را برای شما قرار داده ایم که در زمان سرویس سالیانه کولرگازی همکاران ما از این اسپری برای سرویس کولرگازی منزل یا محل کار شما استفاده می کنند.

اسپری تمیز کننده کولرگازی

وسیله مخصوص شستن و سرویس پنل اسپیلت در منزل

در واقع ما چیز خیلی خاصی و یا وسیله مخصوص شستن و سرویس پنل اسپیلت در منزل نداریم. چرا که شما با استفاده از یک شیلنگ آب و اسپری تمیز کننده نانو می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

فقط در حین شستشو و تمیز کاری پنل های مراقب قسمت های برقی باشید.

سرویس سالیانه کولرگازی

نحوه شستن پنل خارجی کولر گازی

شستن گرد و خاک نشسته بر پره های پنل خارجی اسپلیت یکی دیگر از قسمت های سرویس کولر گازی است. برای این کار کافی از با توجه به قسمت های برقی دستگاه و به کمک یک شیلنگ آب پره های پشتی دستگاه را با فشار آب بشویید. به همین سادگی.

تست میزان گاز و یا نشتی کولر گازی

بعد از سرویس اولیه کولر گازی نوبت به تست سرمادهی و میزان گاز موجود در سیستم است.

برای این کار حتما می بایست دارای گیج فشار سنج باشید تا بتوانید با استفاده از تجربه میزان کسری گاز دستگاه و یا نشتی گاز کولر گازی را پیدا کنید.

در نهایت با انجام تمام مراحل ذکر شده و تست سرما و میزان توان پرتاپ باد دستگاه کار عیب یابی و سرویس اسپلیت به انتها می رسد.

اگر در لوله کشی دچار مشکل شدید، بهترین خدمات لوله کشی کولر گازی را از بهترین تعمیرگاه اسپلیت تهران دریافت کنید.

چرا باید میزان شارژ گاز کولر گازی را هنگام سرویس سالیانه چک کرد؟

همانطور که در مقاله شارژ گاز کولر گازی توضیح دادیم میزان گاز دستگاه اسپلیت بر بسیاری چیز های تاثیر گذار است.

  • طول عمر کمپرسور
  • راندمان دستگاه
  • قدرت سرمایش
  • مصرف برق

سرویس کولر گازی چقدر طول می کشد ؟

مدت زمان لازم برای سرویس انواع کولر گازی متناسب با کاری که باید انجام شود حداکثر 2 ساعت است. البته این میزان به تخصص و تجربه سرویس کار کولر گازی نیز بستگی دارد.

همین حالا با ما تماس بگیرید: 02166197522 و 09129541650

سرویس سالیانه کولرگازی

سرویس سالیانه کولرگازی به شما کمک می کند که در طول سال مجبور نباشید که دائماً برای تعمیر و سرویس کولرگازی هزینه ها گزاف پرداخت کنید. شما با انتخاب یک فصل مناسب از سال با انجام سرویس کولر گازی، یکبار برای همیشه کولرگازی خود را در طول سال بیمه می کنید.

اگر خودتان توانایی انجام کارهای فنی را دارید می توانید این کار را خودتان انجام دهید. اگر هم که نه، فقط کافیست که تنها یک بار، یک هزینه ناچیز  را به یک سرویس کار کولر گازی خبره پرداخت نمایید، تا کار سرویس و تعمیر کولر گازی را برای شما انجام دهد.

به عنوان مثال شما در فصلی مانند فصل بهار و اوایل فروردین ماه می توانید اقدام به سرویس و نصب کولرگازی نمایید.

با انجام این کار کولرگازی خود را برای کل سال بیمه کرده، و در فصلی مانند فصل تابستان که شما نیاز مبرم به کولرگازی دارید دیگر نیازی نیست که دائم بخواهید با یک تعمیرکار کولر گازی تماس بگیرید تا کار تعمیر و سرویس کولرگازی را برای شما انجام دهد.

پیشنهاد ویژه » نصب کولرگازی توسط بهترین نصاب کولرگازی با قیمت مناسب و گارانتی معتبر

سرویس انواع کولر گازی در تهران

ما در مجموعه دیجی هنگ، سرویس تمام برندهای کولر گازی را انجام می دهیم. از ایرانی تا خارجی

 سرویس کولرگازی ال جی

شرکت فنی و مهندسی و خدماتی Digihang724 نمایندگی معتبر شرکت ال جی، مناسب ترین هزینه را بابت نصب و سرویس کولرگازی ال جی از شما عزیزان دریافت می‌کند.

شما مشتریان عزیز اگر قصا انجام سرویس سالیانه کولرگازی ال جی را دارید می توانید با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل کرده و یا وارد صفحه …. شوید.

 سرویس کولرگازی سامسونگ در تهران

کولر گازی های sumsong یکی از بهترین برندهای بازار هستند. برای سرویس کولر گازی سامسونگ در تهران بهترین سرویس کار کولرگازی را انتخاب کنید. برای بررسی بیشتر خدمات وارد صفحه …. شوید.

نمایندگی سرویس کولرگازی جنرال و اجنرال

همانطور که می داند کولر گازی جنرال و اجنرال محصول دو کارخانه متفاوت بوده که هردوی آنها از بهترین برندهای کولر گازی ایران هستند. اگر به دنبال سرویس با کیفیت کولر گازی جنرال و اجنرال هستند ما بهترین سرویس کار کولر گازی تهران و کرج را به شما معرفی می کنیم.

برای بررسی خدمات حتما وارد صفحه سرویس کولر گازی اجنرال و  شوید.

سرویس کار کولر گازی توشیبا

کولر گازی توشیبا این محصول ژاپنی نیز یکی از خوشنام ترین محصولات بازار اسپلیت است که سالانه باید حاقل یکبار سرویس شود. برای سرویس کولر گازی توشیبا در تهران و کرج، با بهترین سرویسکار کولرگازی تهران تماس بگیرد.

برای مشاهده کامل خدمات وارد صفحه سرویس کولر گازی توشیبا شوید.

سرویس کولر گازی مدیا در تهران و کرج

بازار ایران پر از برند های مختلف کولر گازی. کولر گازی مدیا نیز یکی دیگر از کولر گازی های پر طرفدار بازار است. برای سرویس کولر گازی مدیا به صورت شبانه روزی می توانید با ما تماس بگیرد.

برای بررسی بیشتر خدمات وارد صفحه …. شوید.

سرویس کولر گازی پرتابل و ایستاده

کولر گازی های پرتابل یکی از مناسب ترین کولر گازی ها برای دفاتر کار کوچک هستند. اگر از این نوع کولر گازی استفاده می کنید حتما سرویس کولر گازی پرتابل خود را به ما بسپارید.

سرویس کولرگازی ایستاده، مانند تعمیرات آن عملیاتی ساده نیست. چرا که قطعات آن پیچیده تر هستند و تشخیص وجود مشکل در آن ها نیاز به تخصص بیش تری دارد.

برای حضول اطمینان از دریافت خدمات حرفه ای و مناسب ترین هزینه از تکنسین های مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی ایستاده کمک بگیرید.

ما در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت عملیات سرویس کولر گازی ایستاده شما در تهران شما را انجام می دهیم.

سرویس کولرگازی هایسنس و آکس

برای سرویس کولرگازی هایسنس با ما تماس بگیرید، تا در سریع ترین زمان ممکن یک سرویس کار تخصصی کولرگازی هایسنس را برای شما اعزام نماییم.

برای دریافت خدمات فنی تعمیر و سرویس اسپلیت AUX حتما از نمایندگی سرویس کولر گازی آکس در تهران کمک بگیرید. شرکت دیجی هنگ مرکز مجاز نصب و سرویس اسپلیت AUX در تهران با بهره گیری از بهترین سروس کاران و نصاب های تخصصی کولرگازی آکس به صورت شبانه روزی در خدمت شما است.

شما می توانید براید دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه روز از دیجی هنگ با شماره های زیر کمک بگیرید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

سرویس کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای نیز یکی از کولر گازی های کوچک و شرکتی برای محیط های کوچک است. اگر از این نوع کولر گازی استفاده می کنید حتما برای سرویس کولر گازی پنجره ای با بهترین سرویس کار تهران تماس بگیرید. سرویس تخصصی با گارانتی و ضمانت انجام کار.

سرویس کار کولر گازی میتسوبیشی

کولر گازی میتسوبیشی ساخت کشور ژاپن می باشد ، که نمایندگی انحصاری سرویس این محصول در شهر تهران بر عهده شرکت تعمیرات لوازم خانگی دی جی هنگ 724 می باشد. برای سرویس کولر گازی میتسوبیشی با ما تماس بگیرید.

سرویس کولر گازی پاناسونیک

سرویس کولر گازی پاناسونیک را با ارائه خدماتی همچون گارانتی سرویس زیر نظر نمایندگی مجاز سرویس کولر گازی انجام دهید.

برای مشاهده خدمات کامل وارد صفحه سرویس کولر گازی پاناسونیک شوید.

سرویس کولر گازی بوش

تعمیرات و سرویس کولر گازی بوش توسط تنها نمایندگی تعمیرات و عیب یابی کولر گازی مدل بوش در تهران با گارانتی معتبر.

برای بررسی بیشتر خدمات وارد صفحه سرویس کولر گازی بوش شوید.

سرویس کولر گازی جی تایتان

سرویس کولرگازی جی تایتان ، توسط نمایندگی اصلی سرویس کولرگازی در تهران ، با گارانتی معتبر. راه اندازی کولرگازی جی تایتان توسط بهترین تعمیرکاران های کولرگازی.

برای بررسی بیشتر خدمات وارد صفحه سرویس کولر گازی جی تایتان شوید.

سرویس کولر گازی گری

تعمیرگاه مجاز سرویس کولر گازی گری در تهران توسط شرکت خدماتی دیجی هنگ 724 به صورت شبانه روزی و با استفاده از سرویسکاران کولر گازی گری انجام می شود.

برای بررسی بیشتر خدمات وارد صفحه سرویس کولر گازی گری شوید.

سرویس کولر گازی تک الکتریک

سروس اسپلیت تک الکتریک زیر نظر نمایندگی سرویس کولرگازی تهران توسط سرویس کار حرفه ای اسپیلیت با گارانتی و ضمانت تعمیر.

برای بررسی بیشتر خدمات وارد صفحه سرویس کولر گازی تک الکتریک شوید.

سرویس اسپلیت Evvoli و گودمن

کمپانی ایوولی  طراح و سازنده انواع لوازم خانگی از جمله کولر گازی، تلویزیون و یخچال در کشور ایتالیا است. Evvoli این برند ایتالیایی با طرح ایده هایی خلاقانه و نوآورانه در طراحی و ساخت محصولات تولیدی توانسته سیستم هایی متنوع مطابق سلیقه و خواست مشتری ها سخت پسند تولید و عرضه نماید.

برای بررسی بیشتر خدمات ایوولی وارد صفحه سرویس کولر گازی ایوولی شوید.

محصولات شرکت گلدمن نیز با بهترین کیفیت ساخت دارای استاندارد های روز دنیا می باشد. شرکت گلدمن با بهرمندی از دانش روز دنیا در بخش تهویه مطبوع و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته در زمینه ساخت دستگاه های تهویه مطبوع توانسته سهم بازار مناسبی را در آمریکا و اروپا کسب کند.

برای بررسی بیشتر خدمات اسپلیت گودمن وارد صفحه سرویس و تعمیر کولر گازی گودمن شوید.

 

بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی را از ما دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *