لوگوی دیجی هنگ
نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی ایستاده در تهران | عیب یابی و شارژ کولر گازی ایستاده در محل

نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی ایستاده

تعمیرات لوازم خانگی
۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰☎

برای نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی ایستاده در تهران عجله نکنید. ما بهترین نمایندگی انواع کولرگازی ایستاده را به شما معرفی می کنیم. عیب یابی و شارژ کولر گازی ایستاده در محل با قیمت مناسب توسط بهترین تعمیرکارن و نصاب های تهران.

شما می توانید براید دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه روز از دیجی هنگ با شماره های زیر کمک بگیرید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

اگر در مورد کولر ایستاده اطلاعاتی ندارید حتما مقاله کولر گازی ایستاده برای منزل را مطالعه کنید.

نصب کولر گازی ایستاده

نصب کولرگازی ایستاده نسبت به کولر گازی های دیگر ساده تر است. چرا که تشخیص مسائلی مانند ارتفاع دیوار و تسلط بر نقشه خوانی برای آسیب نرساندن به لوله کشی ها نیز وجود ندارد.

البته این بدان معنا نیست که شما به نصاب احتیاج ندارید. بهتر است جهت اطمینان از انتخاب بهترین محل برای قرار دادن کولرگازی ایستاده از یک متخصص کمک بگیرید.

در مورد نصب می توانید مقاله محل مناسب برای نصب کولر گازی را مطالعه کنید.

نصب کولر گازی ایستاده

نصاب کولرگازی ایستاده

نصاب کولرگازی ایستاده با انتخاب بهترین محل برای قرار دادن آن، باعث بهبود کارایی دستگاه خواهد شد. محل دستگاه کولرگازی ایستاده نباید به طور مداوم تغییر کند و بهتر است مکانی ثابت برای آن در نظر گرفته شود.

همچنین به طور معمول، کولرهای گازی در ابتدای نصب نیاز به شارژ اولیه دارند که برعهده نصاب کولرگازی ایستاده خواهد بود. برای نصب کولر گازی در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

قیمت نصب کولر گازی ایستاده

قیمت نصب کولرگازی ایستاده به عنوان خدمات پس از فروش کولرگازی ایستاده در تهران، در صورتی که خرید خود را نیز از همین مرکز انجام داده باشید رایگان خواهد بود.

درصورتی که خرید خود را از نمایندگی کولر گازی ایستاده دیجی هنگ انجام نداده اید نگران نباشید ما بهترین قیمت سرویس و نصب اسپلیت را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

برای مشورت با سرویس کاران و همچنین برای بهره بردن از خدمات پس از فروش کولرگازی ایستاده در تهران مانند خدمات لوله کشی کولر گازی و همچنین استفاده از گارانتی این محصولات، بهتر است برای خرید کولرگازی ایستاده به نمایندگی دیجی هنگ مراجعه کنید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

سرویس کولر گازی ایستاده

سرویس کولر گازی ایستاده

سرویس کولرگازی ایستاده، مانند تعمیر آن عملیات پیچیده تری نسبت به سایر انواع کولرهای گازی نیاز دارد. چرا که قطعات آن پیچیده تر هستند و تشخیص وجود مشکل درآن ها نیاز به تخصص بیش تری دارد.

برای حضول اطمینان از دریافت خدمات با مطلوب ترین کیفیت ممکن و مناسب ترین هزینه از تکنسین های مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی ایستاده کمک بگیرید.

ما در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت عملیات سرویس کولر گازی در تهران شما را انجام می دهیم

قیمت سرویس کولر گازی ایستاده

قیمت سرویس کولرگازی ایستاده بر اساس تعرفه ثابت اتحادیه محاسبه می‌شود که برای اطلاع از قیمت ها می‌توانید با کارشناسان نمایندگی کولرگازی ایستاده تماس حاصل فرمایید.

تعمیر کولر گازی ایستاده در تهران و کرج

تعمیر کولر گازی ایستاده

توان کولرگازی های ایستاده با توان کولرهای گازی معمولی متفاوت است و همچنین به برق سه فاز احتیاج دارند. یونیت های خارجی دستگاه های کولرگازی ایستاده در فضای باز نصب می‌شوند. همان طور که گفته شد کولرگازی ایستاده اصولا برای فضاهای بزرگتری مانند خانه های بسیار بزرگ یا فضای صنعتی به کار می‌رود.

فراموش نکنید پیچیدگی این محصول نسبت به سایر انواع کولرگازی باعث می‌شود تعمیر آن نیز پیچیده تر باشد.

تعمیر کار کولر گازی ایستاده

همانطور که گفته شد، تعمیرات کولرگازی ایستاده کاری به مراتب دشوار است که هر تکنسینی هم قادر به انجام آن نیست. نمایندگی کولر ایستاده در تهران ارائه دهنده انواع خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی است که سلامت دستگاه شما را تضمین خواهد کرد.

شارژ کولر گازی ایستاده

شارژ کولرگازی ایستاده به دو صورت انجام می‌گیرد. شارژ اولیه و شارژ مجدد که شارژ اولیه همان ابتدای خرید و نصب کولرگازی ایستاده و شارژ مجدد بنا به تشخیص سرویس کار و پس از گذشت دوره ای از استفاده محصول باید انجام شود تا دستگاه بازدهی بالای خود را حفظ نماید.

کولرگازی ایستاده نیز مانند تمام انواع کولر های گازی دارای گازی خنک کننده به نام گاز مبرد است که با گذر زمان و استفاده مداوم از دستگاه حجم این گاز کاهش می‌یابد.

کم شدن میزان این گاز در دستگاه که عامل اصلی خنک کنندگی کولرگازی ایستاده است موجب کم شدن خنکی و سرمایش کولرگازی ایستاده شده و نیاز به شارژ مجدد پیدا می‌کند.

معمولا بهتر است شارژ کولرگازی ایستاده سالی یک بار اتفاق بیفتد اما بنا به تشخیص سرویس کار ممکن است هر سال نیاز به شارژ آن نداشته باشید و هر دو سال یک بار شارژ کردن برای دستگاه شما کافی باشد.

در مورد شارژ کولرگازی می توانید مقاله علت خالی شدن گاز کولر گازی را نیز مطالعه کنید.

قیمت شارژ کولر ایستاده

قیمت شارژ کولر ایستاده به نوع گاز و همچنین حجم آن بستگی دارد. انواع مختلفی از گازهای مبرد وجود دارند که می‌توانید دستگاه خود را با آن ها شارژ کنید. گاز مبرد کولرگازی ایستاده باید با توجه به نوع آن انتخاب شود و این انتخاب توسط سرویس کار صورت می‌گیرد تا بیشترین بازدهی را برای دستگاه شما به ارمغان بیاورد.

ارائه قیمت دقیق برای شارژ گاز کولر گازی با توجه به نکات گفته شده امکان پذیر نیست اما برای تخمین آن می‌توانید از مرکز تعمیر کولر گازی ایستاده در تهران کمک بگیرید. کارشناسان این مرکز با داشتن تجربه و اطلاعات کافی نسبت به تمام اجزا و خدمات مربوط به کولرگازی ایستاده آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه خواهند بود.

عیب یابی کولر گازی ایستاده

عیب یابی کولرگازی ایستاده نسبت به کولرگازی دیواری دشوار تر است و دلیل آن همان پیچیدگی بیشتر این محصولات است. پس بهتر است برای عیب یابی کولرگازی ایستاده به نمایندگی و تعمیرگاه مجاز کولر گازی ایستاده مراجعه کنید تا با کمک یک متخصص بتوانید مشکل اسپلیت ایستاده را حل نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عیب یابی کولر گازی می توانید مقاله مشکلات رایج کولر گازی را مطالعه و بررسی کنید.

برخی مشکلاتی که ممکن است برای کولرگازی ایستاده پیش بیایند شامل موارد زیر است:‌

  • نداشتن خنکی کافی
  • نشتی آب
  • خروج صدای غیر عادی از بدنه دستگاه
  • روشن نشدن
  • خراب شدن ترموستات
  • خرابی کمپرسور
  • خروج باد گرم
  • خاموش شدن ناگهانی

درمود نداشتن باد خنک می توانید مقاله چگونه سرمای کولر گازی را زیاد کنیم را مطالعه کنید.

درصورتی که کمپرسور شما درچار مشکل شده حتما از خدمات تعمیر کمپرسور کولر گازی دیجی هنگ استفاده کنید.

نمایندگی رسمی کولر گازی ایستاده

در صورت بروز هر یک از مشکلاتی که در بالا ذکر شد بهتر است در اسرع وقت به نمایندگی کولر گازی ایستاده در تهران مراجعه کنید تا از به بار آمدن خسارت بیشتر و ورود آسیب بیشتر به دستگاه جلوگیری نمایید.

شرکت دیجی هنگ بهترین مرکز تعمیر لوازم خانگی و برقی در تهران است.

پیشنهاد بررسی:

ما علاوه بر سرویس و تعمیر و لوله کشی کولرگازی های ایستاده، تمام خدمات نصب کولر گازی گودمن در تهران و تعمیر کولر گازی هایسنس را به بهترین شکل در کنار سایر اسپلیت ها انجام می دهیم.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *