لوگوی دیجی هنگ
سرویس و تعمیر کولر گازی زیمنس

سرویس و تعمیر کولر گازی زیمنس

تعمیرات لوازم خانگی
۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰☎

کولرهای گازی زیمنس، می‌توانند انتخابی بسیار مناسب برای منازل شما باشند. کیفیت بسیار بالای کولرگازی های برند زیمنس و دوام و عمر زیاد این محصولات باعث شده طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا داشته باشد.

اما نکته ای که درباره تمام کولرهای گازی وجود دارد این است که استفاده از این محصولات تنها به خرید آن ها محدود نشده و پس از خرید باید اقداماتی تخصصی نظیر نصب و سرویس نیز صورت گیرد.

برای دریافت تمام اطلاعات لازم درباره نحوه نصب، سرویس و تعمیر کولرگازی زیمنس این مقاله را مطالعه فرمایید.

نمایندگی اصلی کولر گازی زیمنس

نصب کولر گازی زیمنس

نصب کولر گازی زیمنس شامل مراحلی است که تک تک این مراحل باید با اطلاعات تخصصی و دانش مخصوص نصب کولرگازی زیمنس انجام شوند.

این مراحل شامل: نصب پنل داخلی کولرگازی زیمنس، بررسی اتصالات الکتریکی، وصل کردن لوله ها، نصب پنل بیرونی و شارژ کولرگازی زیمنس است.

مرحله بررسی اتصالات الکتریکی یکی از حساس ترین مراحل نصب است که شاید به آن توجه نداشته باشید. باید از این که سیم های برق به پایانه پیچ متصل هستند و همچنین از تطابق سیم های برق با نمودارهای مخصوص کولرگازی زیمنس مطمئن شوید.

پیشنهاد ویژه: نصب کولر گازی و اسپیلت توسط نمایندگی اصلی نصب و راه اندازی تمامی مدل های کولر گازی در تهران

نصب کولر گازی زیمنس

نصاب کولر گازی زیمنس

علاوه بر بخش بررسی اتصالات الکتریکی که از آن نام بردیم هر یک از مراحل نصب کولرگازی زیمنس حساسیت ها و نکات ویژه ای دارند که موقع نصب کولرگازی زیمنس باید به آن ها توجه داشت و در صورتی که نصاب کولرگازی زیمنس ناشی باشد در صورت رعایت نکردن نکات مخصوص هر مرحله می‌تواند اسیبی به پکیج یا دیوار ها و یا سیستم لوله کشی منزل یا محل کار شما وارد کند.

پس بهتر است با مراجعه به نمایندگی اسپلیت زیمنس و با کمک گرفتن از نیروی متخصص، کیفیت کار نصب کولرگازی زیمنس را تضمین کنیم.

هزینه نصب کولر گازی زیمنس

هزینه نصب کولرگازی زیمنس در صورتی که برای خرید به نمایندگی فروش کولرگازی زیمنس رجوع کرده باشید برابر با هزینه لوله های مسی که در لوله کشی به کار برده می‌شوند می‌باشد و هزینه اضافی برای شما نخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این موضوع به صفحه محل مناسب برای نصب کولر گازی مراجعه نمایید.

سرویس کولر گازی زیمنس

متاسفانه بسیاری از افراد کیفیت بالای کولرگازی زیمنس را ضامن عمر جاودانه آن بدون هیچگونه رسیدگی می‌دانند.

با وجود آن که کولرگازی های زیمنس دارای بالاترین کیفیت ها در سطوح جهانی هستند اما خوب است بدانید که این کولرها مانند سایر برندها هر شش ماه یک بار نیاز به سرویس و شست و شو دارند تا بتوانند کارایی خود را حفظ کنند.

سرویس کولرگازی زیمنس به جز شست و شو شامل بررسی قطعات و کارایی آن ها نیز می‌شود به طوری که اگر اختلالی در هر یک از قطعات وجود دارد شناسایی شده و برطرف گردد تا از بروز مشکلات بزرگ تر در آینده جلوگیری شود.

پیشنهاد ویژه: سرویس کولر گازی و اسپیلت توسط نمایندگی اصلی تعمیرات تمامی مدل های کولر گازی در تهران

سرویس کولر گازی زیمنس

سرویس کار کولر گازی زیمنس

سرویس کار کولرگازی زیمنس وظیفه نظافت پنل های داخلی و خارجی کولرگازی زیمنس را نیز دارد. نظافت درست پنل ها و فیلتر های کولرگازی زیمنس باعث می‌شود که فرایند تهویه دستگاه درست صورت بگیرد.

در صورتی که این شست و شو درست و به موقع انجام نشود شاهد خروج بوی نامطبوع از داکت اسپلیت زیمنس خواهیم بود.

به علاوه، شست و شوی منظم فیلتر ها موجب کاهش مصرف انرژی کولرگازی زیمنس و در نتیجه افزایش بازدهی آن و کاهش هزینه های پرداختی می‌گردد.

شما می‌توانید برای درخواست اعزام سرویس کار کولرگازی زیمنس در محل با نمایندگی شارژ و سرویس کولرگازی زیمنس تماس بگیرید تا از خدمات باکیفیت این مرکز و متخصصین حاضر در آن بهره مند شوید.

درصورتی که کمپرسور کولر شما درچار مشکل شده حتما از خدمات تعمیر کمپرسور کولر گازی دیجی هنگ استفاده کنید.

هزینه سرویس کولرگازی زیمنس

هزینه سرویس کولرگازی زیمنس و هزینه شارژ کولرگازی زیمنس جدا از یکدیگر محاسبه می‌شوند و علت نیز این است که معمولا بعد از هربار سرویس لزوما نباید دستگاه را شارژ کنید.

قیمت سرویس کولرگازی زیمنس بر اساس تعرفه اتحادیه و هزینه شارژ کولرگازی زیمنس بر اساس نوع گاز مبرد به کار رفته و همچنین حجمی از آن که مورد استفاده قرار گرفته است محاسبه می‌شود.

لوله کشی کولر گازی زیمنس

لوله کشی کولر گازی و اسپیلت زیمنس یکی دیگر از خدماتی است که توسط نمایندگی شرکت زیمنس در تهران ارائه می شود.

جهت انجام کار لوله کشی کولر زیمنس و استعلام هزینه لوله کشی اسپیلت زیمنس به لینک زیر مراجعه نمایید.

پیشنهاد ویژه: لوله کشی کولر گازی و اسپیلت توسط نمایندگی اصلی نصب و راه اندازی تمامی مدل های کولر گازی در تهران

لوله کشی کولر گازی زیمنس

شارژ کولر گازی زیمنس

با مرور زمان و با استفاده کردن از کولرگازی زیمنس، حجم گاز داخل اسپلیت کاهش یافته و پس از مدتی نیاز به شارژ شدن دارد. نوع گازی که یک زیمنس نیاز دارد با توجه به موارد مختلفی تعیین می‌شود که تشخیص آن توسط فردی متخصص امکان پذیر است.

شما می توانید برای دریافت خدمات شارژ گاز کولر گازی در هر ساعت از شبانه روز از دیجی هنگ با شماره های زیر کمک بگیرید.

شارژ کولر گازی زیمنس

تعمیر کولر گازی زیمنس

ممکن است به دلایل زیر نیاز به تعمیر کولرگازی زیمنس پیدا کنید:

  • برق داشتن داکت اسپیلت زیمنس
  • یخ زدن داکت اسپلیت زیمنس
  • کار نکردن کمپرسور
  • کار نکردن ریموت کنترل کولرگازی زیمنس
  • زیاد سرد شدن دمای اتاق
  • خاموش و روشن شدن کمپرسور

بسیاری از این مشکلات ممکن است به خاطر عدم سرویس به موقع کولرگازی زیمنس رخ دهند و بعضی از این مشکلات نیز صرفا به علت زمان زیاد استفاده کردن از کولرگازی زیمنس پیش می‌آیند که البته همگی آن ها قابل تعمیر هستند.

پیشنهاد ویژه: تعمیر کولر گازی و اسپیلت توسط نمایندگی اصلی تعمیرات و راه اندازی تمامی مدل های کولر گازی در تهران

تعمیر کولر گازی زیمنس

تعمیرکار کولر گازی زیمنس

تعمیرکار کولرگازی زیمنس باید دارای مهارت و دانش بالا در زمینه تعمیرات کولرگازی باشد. قطعات مختلفی که داخل کولرگازی زیمنس به کار رفته شده اند حساسیت بالایی دارند که باید درست و اصولی تعمیر شوند تا اسیبی به سایر قطعات دستگاه وارد نشود.

در صورتی که قصد مشورت با یک تعمیرکار مجرب را دارید می‌توانید با نمایندگی تعمیرات کولرگازی زیمنس تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عیب یابی کولرگازی نیز می توانید مقاله مشکلات رایج کولر گازی را مطالعه بررسی کنید.

هزینه تعمیر کولر گازی زیمنس

ارائه تعرفه ای ثابت به عنوان هزینه تعمیر کولرگازی زیمنس ممکن نیست و این مبلغ به موارد متعددی بستگی دارد.

در برخی موارد که برای تعمیر کولرگازی زیمنس باید یکی از قطعات آن را تعویض کنید، قیمت قطعه مورد نظر نیز به هزینه تعمیر کولرگازی زیمنس اضافه می‌شود. اما در صورتی که قطعات صرفا نیاز به تعمیر داشته باشند و تعویض نشوند، با توجه به حساسیت قطعه مورد نظر هزینه تعمیر کولرگازی زیمنس محاسبه خواهد شد.

جهت دریافت اطلاعات دقیق تر درباره نحوه محاسبه هزینه تعمیر کولرگازی زیمنس با نمایندگی کولرگازی زیمنس تماس بگیرید و از تکنسین های این مجموعه مشورت بخواهید.

شرکت دیجی هنگ یکی از بهترین تعمیرگاه های تعمیر لوازم خانگی و برقی در تهران است. ما علاوه بر نصب و تعمیر کولرگازی زیمنس تمام خدمات مربوط به سرویس و نمایندگی تعمیر کولر گازی استریم و همچنین نمایندگی تعمیر کولر گازی هومکس در تهران است.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *