لوگوی دیجی هنگ
نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی آکس | مرکز مجاز نصب اسپلیت AUX در تهران

نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی آکس

تعمیرات لوازم خانگی
۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰☎

برای دریافت خدمات فنی اسپلیت AUX حتما از نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی آکس در تهران کمک بگیرید. شرکت دیجی هنگ مرکز مجاز نصب اسپلیت AUX در تهران با بهره گیری از بهترین تعمیرکاران و نصاب های تخصصی کولرگازی آکس به صورت شبانه روزی در خدمت شما است.

شما می توانید براید دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه روز از دیجی هنگ با شماره های زیر کمک بگیرید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

شرکت AUX یکی از شرکت هایی است که محصولات آن طرفداران زیادی در ایران دارد. یکی از محصولات تولیدی این شرکت، اسپلیت AUX است که قابل تهیه در نمایندگی اسپلیت آکس می‌باشد.

نصب کولر گازی آکس

اگر مزایای فراوان کولگازی آکس شما را مجاب به خریدن آن کرده است، اکنون نوبت مرحله نصب آن رسیده است. برای نصب کولر گازی حتما از شرکت های معتبر تهران و کرج استفاده کنید. ما در هر ساعت از شبانه روزی پاسخگوی مشتریان خود هستیم.

در خصوص نصب می توانید مقاله محل مناسب برای نصب کولر گازی را برای اطلاعات بیشتر بخوانید.

نصاب کولرگازی AUX

نصاب کولرگازی آکس می‌تواند اولین قدم در راستای افزایش عمر دستگاه اسپلیت را با نصب درست آن بردارد. موقع نصب داکت اسپلیت آکس، نکاتی مانند لوله کشی کولر گازی ، ارتفاع دستگاه و تحمل وزن آن توسط دیوار و همچنین فضای اطراف مورد نیاز آن جهت تعمیر در آینده در نظر گرفته شود که نیازمند آموزش و مهارت است.

نصب اولین قدم در کاهش هزینه های خرابی دستگاه است. حتما توسط یک نیروی دانا و با تجربه و متاسب با محیط شما انجام شود.

نصب کولر گازی آکس

قیمت نصب کولر گازی آکس

در صورتی که خرید خود را از نمایندگی کولر آکس دیجی هنگ در تهران انجام داده باشید قیمت نصب کولرگازی آکس، تا پنج متر لوله کشی مسی کاملا رایگان خواهد بود و تا پنج متر لوله کشی هزینه ای بابت خدمات نصب از شما اخذ نخواهد شد.

با افزاش متراژ لوله کشی شما می بایست هزینه خرید لوله و لوله کشی را نیز پرداخت نمایید.

سرویس کولر گازی آکس

سرویس منظم کولرگازی آکس، به جز در موارد استثنا، نیاز شما به تعمیر کولرگازی در آینده را با به حداقل رساندن امکان ایجاد مشکل در دستگاه عملا به صفر می‌رساند.

در صورتی که می‌خواهید دستگاه شما سالیان سال عمر کند و نیاز به هیچ گونه تعمیرات نداشته باشد بهتر است نسبت به سرویس منظم دستگاه اسپلیت خود کوشا باشید.

سرویس کولرگازی آکس معمولا یک بار در سال و قبل یا بعد از فصل گرما صورت می‌گیرد که تاثیر بسیار مهمی در کاهش ایرادات وارد بر دستگاه شما خواهد داشت.

شما می توانید براید دریافت خدمات سرویس کولر گازی در هر ساعت از شبانه روز از دیجی هنگ با شماره های زیر کمک بگیرید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

سرویس کولر گازی آکس در تهران

سرویس کار کولر گازی آکس

سرویس کار کولرگازی آکس با نظافت فیلتر های داکت اسپلیت و همچنین نظافت پنل های داخلی و خارجی دستگاه، از ورود غبارات به داخل پنل ها و در نتیجه بروز انواع مشکلات جلوگیری می‌نماید. همچنین سرویس کار با بررسی قطعات دستگاه در صورتی که هر قطعه ای نیاز به تعمیر داشته باشد، پیش از بروز مشکل جدی آن را برطرف می‌نماید.

برای کمک گرفتن از نیروهای متخصص می‌توانید به نمایندگی تعمیرات کولر گازی آکس در تهران مراجعه نمایید.

قیمت سرویس کولر گازی آکس

قیمت سرویس کولرگازی آکس در مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولرگازی آکس با توجه به تعرفه ثابت اتحادیه برای سرویس کولرهای گازی صورت می‌گیرد که جدا از هزینه های مربوط به شارژ گاز کولر گازی است.

چرا که این احتمال وجود دارد که دستگاه نیازی به شارژ کردن نداشته باشد و بنابراین هزینه اضافی به خاطر شارژ پرداخت نخواهید کرد.

تعمیر کولر گازی آکس

پیش از اقدام به تعمیر کولرگازی آکس باید ایراد آن را ریشه یابی کنید تا بتوانید مشکلش را حل کنید. مرکز تعمیر کولر گازی آکس در تهران، با ارائه خدمات تعمیر کولر گازی آکس در محل باعث کاهش بسیار زیاد هزینه های حمل و نقل و جا به جایی این محصول شده است که می‌توانید از آن بهره مند شوید.

یکی از قطعاتی که در هزینه تعمیر بسیار تاثیر گذار است، کمپرسور می باشد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد حتما مقاله تعمیر کمپرسور کولر گازی را بررسی کنید.

تعمیر کولر گازی آکس
تعمیر کولر گازی آکس در تهران و کرج

تعمیر کار کولر گازی آکس

دست به کار شدن فرد بی تخصص و بی تجربه برای تعمیر کولر گازی ، نه تنها ممکن است به تعمیر آن منجر نشود، بلکه ممکن است با آسیب رساندن بیش تر به دستگاه موجب به بار آوردن هزینه هایی بسیار بیش تر شود که برای جلوگیری از این موضوع بهتر است از ابتدا کار به مهندس با مهارت همین حوزه سپرده شود تا خسارت اضافه تری به شما وارد نگردد.

پیشنهاد مطالعه: در مورد سرویس و تعمیرات اسپلیت می توانید مقاله هواگیری کولرگازی بدون وکیوم را مطالعه کنید.

شارژ کولر گازی آکس

برعکس خدمات مربوط به سرویس کولرگازی که باید به طور دقیق و منظم صورت بگیرد، شارژ کولرگازی هر سال لازم نیست و تنها زمانی انجام می‌شود که حجم گاز مبرد داخل دستگاه اسپلیت آکس کم شده باشد و بنابراین خنک کنندگی لازم صورت نگیرد.

تشخیص نیاز دستگاه به شارژ توسط تکنسین ها و نیروهای متخصص نمایندگی کولر گازی آکس صورت می‌گیرد.

در مورد شارژ کولر خوب است مقاله علت خالی شدن گاز کولرگازی را مطالعه کنید تا از بروز مشکلات آتی جلوگیری کرده باشید.

قیمت شارژ کولر AUX

قیمت شارژ کولر آکس کاملا به حجم گاز مبرد مورد نیاز و همچنین نوع آن بستگی دارد. به طور مثال دستگاه های کوچک تر نیاز به گازهایی با فشار بیش تر دارند چرا که حجم بیش تری از آن ها در فضای کوچکتر جا شده و بازدهی بیشتری نسبت به گازهای با فشار کمتر خواهند داشت.

معمولا قیمت شارژ گاز کولر گازی AUX متناسب با میزان کاهش گاز اتفاق افتاده بین 120 الی 500 تومان است.

عیب یابی کولر گازی آکس

پیش از اقدام برای تعمیر کولرگازی آکس ابتدا باید آن را عیب یابی نمایید. گاهی اوقات ایراد کولرگازی بسیار جزئی است و به طور مثال تنها با نظافت کردن فیلتر ها مشکل به طور کلی حل می‌شود.

ولی بعضی اوقات نیز ممکن است در اثر مشکلی در برد و یا قطعات دستگاه، عملکرد مناسب را نداشته باشد. تشخیص ایراد کولرگازی و اقدام به رفع آن تنها از نیروهای متخصص برمی‌آید که می‌توانید در نمایندگی تعمیر کولر گازی آکس در تهران از آن ها کمک بجویید.

نمایندگی رسمی کولر گازی آکس

نمایندگی رسمی کولرگازی آکس با حضور تکنسین ها و مهندسین ماهر در زمینه تعمیرات کولر گازی آکس می‌تواند به شما در رفع مشکلات ایجاد شده در دستگاه آکس کمک کرده و همچنین خدمات مربوط به نصب و شارژ داکت اسپلیت آکس را ارائه نماید.

در این مورد حتما مقاله بررسی مشکلات رایج کولر گازی را مطالعه کنید.

سوالات متداول

هزینه تعمیر کولر گازی آکس چقدر است؟

هزینه تعمیرات کولرگازی آکس بسته به خدماتی که برای تعمیر کولرگازی آکس نیاز است متغیر است. ممکن است هزینه بسیار زیاد و به خاطر بروز مشکل در پنل اصلی دستگاه باشد و یا ممکن است صرفا به خاطر سرویس نکردن منظم و کثیف شدن فیلتر ها باشد که در این صورت هزینه آن برابر با هزینه سرویس کردن خواهد بود.

تعمیرگاه مجاز کولر گازی اسپلیت AUX

با خرید کردن از نمایندگی و تعمیرگاه مجاز کولرگازی اسپلیت AUX می‌توانید از خدمات پس از فروش آکس در تهران بهره مند شوید. این خدمات شامل نصب رایگان تا پنج متر لوله کشی می‌شود که در قسمت نصب کولرگازی آکس توضیح داده شد.

لازم به ذکر است که هزینه لوله کشی بیشتر از پنج متر نیز تنها محدود به هزینه لوله مسی خواهد بود که تحت عنوان هزینه نصب اخذ می‌گردد.

مشکلات احتمالی کولر گازی آکس

برخی مشکلاتی که ممکن است برای کولرگازی آکس پیش بیاید در ادامه آمده است که می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات کولر گازی آکس آن ها را رفع نمایید.

خنک نکردن دستگاه

یخ زدن پنل ها

چکه کردن آب از دستگاه

ایجاد ایراد در کنترل دستگاه

نمایش پیغام خطا و ارور روی دستگاه

روشن نشدن دستگاه و …

پیشنهاد مطالعه: برای عیب یابی بهتر و آشنایی با ساختار کولرگازی حتما مقاله کولر گازی چگونه عمل می کند را مطالعه فرمایید.

شرکت دیجی هنگ یکی از بهترین تعمیرگاه های تعمیر لوازم خانگی و برقی در تهران است که علاوه بر اسپلیت AUX خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی ایستاده و همچنین تعمیر کولر گازی هایسنس در تهران را انجام می دهد.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *