لوگوی دیجی هنگ
نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی اجنرال تهران | تعمیرگاه تخصصی تعمیرات کولرگازی اجنرال

سرویس و تعمیر کولر گازی اجنرال

تعمیرات لوازم خانگی
۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰☎

اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی تعمیرات کولرگازی اجنرال در تهران هستید از نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی اجنرال دیجی هنگ 724 کمک بگیرید. ما با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران و نصاب های کولرگازی اجنرال بصورت 24 ساعته در خدمت شما هستیم.

شما می توانید براید دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه روز از دیجی هنگ با شماره های زیر کمک بگیرید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

نصب کولر گازی اجنرال در تهران

نصب کولر گازی اولین و مهمترین قدم در داشتن یک کولر گازی کارآمد با عمر مناسب است. قطعا درصورتی که فرایند نصب و لوله کشی کولر گازی به درستی انجام نشود باید در انتظار خرابی زود هنگام و کارایی کم بود.

اگر کولرگازی خود را از دیجی هنگ تهیه کرده اید، نصب کولرگازی اجنرال شما تا 5 متر لوله کشی مجاز، رایگان خواهد بود. درغیر اینصورت شما می بایست اضافه بر 5 متر هزینه لوله و لوله کشی را هنگام  نصب اسپلیت بپردازد.

در این خصوص می توانید مقاله محل مناسب برای نصب کولر گازی را مطالعه کنید.

نصب کولر گازی اجنرال در تهران

قیمت نصب کولرگازی اجنرال

همانطور که گفته شد قیمت نصب کولر گازی اجنرال برای خریدارن این محصول از ما رایگان خواهد بود. اما برای سایرین هزینه نصب کولر گازی در ارتباط مستقیم با متراژ لوله کشی و سختی کار خواهد بود.

نگران نباشید. ما مناسب ترین هزینه نصب کولرگازی اجنرال را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

شما می توانید براید دریافت خدمات نصب کولرگازی در هر ساعت از شبانه روز از دیجی هنگ با شماره های زیر کمک بگیرید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

سرویس کولر گازی اجنرال

سرویس کولر گازی اجنرال از آنجایی اهمیت پیدا می کند که با افزایش عمر و کارآیی دستگاه ارتباط مستقیم داد. به همین دلیل سرویس سالانه می بایست جزو اولویت های مصرف کنندگان قبل از شروع فبصل گرما باشد.

سرویس کولرگازی اجنرال شامل نظافت، عیب یابی، بررسی عملکرد و تست فشار گاز کولر گازی است.

سرویس کولر گازی اجنرال

قیمت سرویس کولرگازی اجنرال در تهران

قیمت سرویس کولرگازی در تهران قطعا به عملیاتی که قرار است انجام شود بستگی دارد. نگران نباشید خود سرویس تا زمانی که با کمبود شارژ گاز مواجه نباشید خیلی هزینه بر نیست.

برای استعلام هزینه سرویس اسپلیت اجنرال با بهترین سرویس کار کولر گازی در تهران تماس بگیرید.

فیلم سرویس کولرگازی اجنرال

فیلم سرویس کولر گازی اجنرال را می توانید در قسمت روبه رو مشاهده نمایید تا با نحوه کار سرویس کار کولر گازی اجنرال آشنا شوید.
ید.

شارژ گاز کولر گازی اجنرال

همانطور که قبلا گفته شده شارژ گاز کولر گازی به هیچ وجه کم نمی شود. مگر اینکه نشتی وجود داشته باشد. با پدیدار شدن علائم کمبود گاز باید به دنبال علت گشت و بعد از پیدا کردن و درست کردن خرابی، می بایست عملیات شارژ گاز کولر گازی اجنرال انجام شود.

در این خصوص می توانید مقاله علت خالی شدن گاز کولر گازی را مطالعه کنید.

قیمت شارژ گاز اسپلیت اجنرال

قیمت شارژ گاز کولر گازی در تهران به میزان کمبود بستگی دارد. و هزینه شارژ از 120 تا 500 هزار تومان متغیر است. البته در هنگام نصب می بایست عملیات فول شارژ انجام شود.

پیشنهاد مطالعه: هواگیری کولرگازی بدون وکیوم

تعمیر کولر گازی اجنرال در تهران

تعمیر کولر گازی اجنرال

با توجه به قیمت بالای اسپلیت اجنرال، قطعا هزینه های تعمیر ناشیانه بسیار جبران ناپذیر خواهد بود. لذا اکیدا توصیه می شود که برای تعمیر اسپلیت اجنرال به تعمیرکار متخصص این دستگاه مراجعه کنید.

شما می توانید براید دریافت خدمات تعمیر کولرگازی در هر ساعت از شبانه روز از دیجی هنگ با شماره های زیر کمک بگیرید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

هزینه تعمیر کولرگازی اجنرال

تعمیر کولر گازی اجنرال در نمایندگی دیجی هنگ با قیمت مناسب و مقرون به صرفه انجام می شود. ما تمام خدمات خود را گارانتی خواهیم کرد.

گارانتی تعمیر کولر گازی اجنرال

گارانتی تعمیر کولر گازی اجنرال یکی دیگر از خدماتی است که توسط شرکت خدماتی دیجی هنگ، نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در تهران به شما مشتریان عزیز ارائه می شود

گارانتی کولر گازی اجنرال شامل تمامی قطعاتی است که توسط تعمیرکار کولر گازی اجنرال تعمیر و عیب یابی شده است. تعمیرکار کولر گازی جنرال بعد از انجام کار خود یک برگه ضمانت نامه که شامل تمامی قطعاتی است که توسط تعمیرکار مربوطه تعمیر و عیب یابی شده است را با مهر اصلی شرکت دیگر ۷۲۴ به شما ارائه می دهد.

شما می بایست این برگه ضمانت نامه را نزد خود نگه دارید تا در صورت بروز هرگونه مشکل مجدداً با تعمیرکار کولر گازی جنرال تماس بگیرید، تا دوباره به منزل شما مراجعه نمایند و تمامی خدمات مربوط به تعمیر و سرویس کولر گازی جنرال را به صورت رایگان برای شما انجام دهد.

فیلم تعمیر کولرگازی اجنرال

فیلم تعمیر کولر گازی اجنرال را می توانید در قسمت روبه رو مشاهده کرده و با نحوه کار تعمیرکار کولر گازی جنرال آشنا شوید

عیب یابی کولر گازی اجنرال

عیب یابی کولر گازی یکی از مهمترین کارهای قبل از هر عملیاتی است. برا کاهش هزینه های تعمیر و تعویض قطعات این کار می بایست توسط تعمیرکار تخصصی کولر گازی اجنرال انجام شود.

پیشنهاد می کنیم قبل از هر کاری از مشاوره رایگان بهترین تعمیرکار کولرگازی اجنرال در تهران استفاده کنید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

در این خصوص می توانید مقاله بررسی مشکلات رایج کولر گازی را مطالعه کنید.

تعمیر رادیاتور کولر گازی اجنرال

کندانسور کولر گازی اجنرال یکی از اجزایی است که وظیفه تبادل حرارت را در سیستم کولر گازی بر عهده دارد. کندانسور یا همان رادیاتور گرمای جذب شده توسط اواپراتور را از گاز مبرد داخل سیستم به هوای محیط خارج از بدنه کولر گازی منتقل می کند.

به دلیل وظیفه مهمی که رادیاتور کولر گازی اجنرال بر عهده دارد یکی از قطعات خیلی مهم کولر گازی اجنرال محسوب شده و تعمیر و عیب یابی آن نیاز به تخصص بالا دارد.

در صورتی که شما با مشکل خرابی رادیاتور کولر گازی اجنرال مواجه هستید می توانید با دیجی هنگ نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در تهران تماس بگیرید.

تعمیر برد کولر گازی اجنرال

برد کولر گازی اجنرال یکی از مهمترین قطعات این دستگاه است، و به صورت مستقیم با جریان برق کولر گازی در ارتباط است. این قطعه فرمان هایی را به سایر بخش ‌های کولرگازی صادر کرده و به این ترتیب عملکرد کلیه قطعات کولر را تحت کنترل قرار می گیرد.

بنابراین می توان به دلایل اهمیت این قطعه پی برد و همچنین لازم است بدانید که خرابی یا سوختن برد کولر گازی کار کرد سایر بخش‌های دستگاه را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

در قسمت زیر مراحل تعویض برد کولر گازی را شرح داده ایم ، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز تعمیر کولر گازی اجنرال در تهران تماس بگیرید.

مراحل تعویض برد کولر گازی اجنرال

اول از همه بدنه بخش داخلی کولر گازی را باز کنید.

سپس دریچه ای را که مشاهده می کنید که برد کنترل را در مقابل گرد و غبار محافظت میکند.

پیچ های موجود در این  دریچه را با پیچ گوشتی باز کنید تا بتوانید به برد کنترل و سیم های متصل به آن دسترسی پیدا کنید.

در این مرحله از کار ، قبل از جدا نمودن هر یک از سیم ها، از حالت  اتصال سیم ها یک عکس گرفته و نگه دارید، چرا که  ممکن است محل اتصال سیم ها را فراموش کنید.

همراه برد کنترل، پنج کانکتور به چشم می خورد که با حروف G ، C ، Y ، R ، W ، نام گذاری  شده اند که این کانکتور ها از بخش های اصلی برد کنترل به حساب می آیند. آن ها را با پیچ گوشتی باز کنید، سیم هایی که به برد کنترل اتصال دارند را با دم باریک از آن جدا نمایید.

در ادامه ی مراحل تعویض و تعمیر برد کولر گازی، سوکت سیم های پاور که به رنگ سیاه و سفید می باشند را هم از برد جدا نمایید.

سوکت سیم های رنگی را هم که به بالای برد وصل شده اند را هم بیرون آورید.

برد را از دستگاه خارج کنید.

توجه داشته باید که حتما برد را قبل از نصب کردن دوباره امتحان کنید.

بخش های اصلی برد جدید را با هم مقایسه کرده و مطمئن شوید که برد مناسب برای کولر خودتان  را خریداری کرده اید.

برد جدید را با پیچ های نگهدارنده در جای خود محکم کنید.

سیم پاور را متصل کرده و سایر سیم ها را بر اساس عکس هایی که از اتصال های اولیه گرفتید به برد جدید یا تعمیر شده وصل کنید.

در آخرین مرحله ی تعمیر برد کولر گازی، دریچه محافظ برد و بدنه را سرجای خود قرار داده و ببندید

تعمیر کمپرسور اسپلیت Ogeneral

در این خصوص می توانید مقاله تعمیر کمپرسور کولر گازی را بررسی کنید.

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال

از جمله سوالات متداول که در هنگام خرید کولر گازی کاربران مورد پرسش قرار می‌دهند، تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال می باشد.

همانطور که می دانید کولر گازی های اجنرال چند سالی می باشد که در لیست پرفروش ترین و محبوب ترین کولر گازی ها در بین کاربران چه در خارج و چه در ایران می باشد اما به دلیل محبوبیت و کیفیت بالای این کولرگازی ها از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشند در حالی که کولرگازی های جنرال از قیمت های پایین تر و مقرون به صرفه تری برخوردار می باشند.

اما توجه کنید که کولر گازی های جنرال با توجه به پایین بودن قیمت خود از پایین بودن کیفیت نیز برخوردار نمی باشد و در شرایط خاصی از کولر گازی های اجنرال نیز عملکرد بهتری دارند.

درهنگام خرید باید به این نکات نیز توجه کنید  و در صورت تعمیر و سرویس کولر گازی های جنرال و اجنرال خود می‌توانید در سایت دیجی هنگ 724 با مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله چگونه سرمای کولر گازی را زیاد کنیم را مطالعه کنید.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *