لوگوی دیجی هنگ
سرویس و تعمیر کولر گازی ایوولی | نمایندگی مجاز نصب اسپلیت evvoli در تهران

سرویس و تعمیر کولر گازی ایوولی

تعمیرات لوازم خانگی
۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰☎

اگر به دنبال سرویس و تعمیر کولر گازی ایوولی در تهران هستید، ما بنمایندگی مجاز نصب اسپلیت evvoli دیجی هنگ را به شما معرفی می کنیم. تمام خدمات نصب، سرویس، شارژ گاز، لوله کشی و تعمیر تحت نظر بهترین نصاب، سرویس کار و تعمیرکار کولرگازی غرب تهران.

برای دریافت خدمات شبانه روزی تعمیر کولر گازی ایوولی می توانید بصورت 24 ساعته با شماره تماس های زیر ارتباط برقرار کنید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

نصب کولر گازی ایوولی

پس از خریدن کولر گازی ایوولی باید سریعا به فکر نصب آن بیفتید. از نکاتی که موقع نصب کولرگازی اهمیت دارد این است که تا حد امکان از نصب همزمان کولرگازی و کولر آبی در یک اتاق خودداری کنید. چرا که کولر گازی با گرفتن رطوبت محیط وظیفه ای کاملا متضاد کولر آبی دارد که به محیط رطوبت می‌دهد. از طرفی انتخاب محل نصب کولرگازی باید با توجه به نقشه کانال ها، ارتفاع دیوار و وزن پنل و داکت اسپلیت و همچنین فضای مورد نیاز برای تعمیر آن باشد.

در خصوص محل نصب می توانید مقاله محل مناسب برای نصب کولر گازی را مطالعه کنید.

نصب کولرگازی ایوولی

نصاب کولرگازی ایوولی

همانطور که گفته شد، نصب کولرگازی ایوولی، باید با توجه به کانال های تهویه خانه انجام شود که کار فردی متخصص است. به خصوص اگر نصب کولرگازی ایوولی مربوط به پیش از اتمام کار ساختمان باشد، این امر اهمیت بیش تری می‌یابد چرا که نصاب باید چند فاکتور مهم که در آینده به واحد اضافه خواهد شد را نیز پیش بینی کرده و با توجه به آن ها اقدام به نصب کولرگازی ایوولی نماید.

برای نصب اسپلیت ایوولی حتما از خدمات حرفه ای و تخصصی نصب کولرگازی در تهران توسط دیجی هنگ استفاده کنید.

قیمت نصب کولر گازی ایوولی

قیمت نصب کولرگازی ایوولی در مراکز و مجموعه های مختلف متفاوت است. با خرید کولر گازی از مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی ایوولی می‌توانید از خدمات پس از فروش ایوولی در تهران، مانند خدمات نصب رایگان تا پنج متر لوله کشی بهره مند شوید. برای لوله کشی بالای پنج متر نیز، هزینه نصب تنها محدود به هزینه لوله کشی خواهد بود.

قیمت نصب اسپلیت evvoli در شرکت دیجی هنگ قطعا از تعرفه اتحادیه و سایر همکاران مشغول در تهران و کرج پایین تر است.

ما علاوه بر نصب اسپلیت evvoli تمام خدمات نصب کولر گازی تک الکتریک را نیز انجام می دهیم.

سرویس کولر گازی ایوولی

سرویس کولر گازی ایوولی

کولرگازی ایوولی محصولی با کیفیت است که در صورتی که از آن درست استفاده شود می‌تواند سالیان زیادی مورد استفاده قرار گیرد و به طور کلی عمر زیادی دارد. اما یکی از شروط استفاده صحیح، سرویس به موقع کولرگازی evvoli است.

سرویس کولرگازی عموما پیش از شروع فصل گرما و یا پس از آن صورت می‌گیرد که مانع ایجاد بوی نامطبوع موقع خنک کردن در اثر کثیفی می‌شود.

در این خصوص می تواند زمان مناسب سرویس و شیوه سرویس را در مقاله سرویس کولرگازی در تهران مطالعه کنید.

سرویس کار اسپلیت evvoli

گرچه برخی موارد سرویس کولرگازی ایوولی مانند نظافت فیلتر ها نیاز به نیروی متخصص ندارد اما اصولا سرویس پنل داخلی کولرگازی ایوولی باید به سرویس کار کولر سپرده شود.

به طور حدودی به ازای هر سال استفاده از دستگاه کولرگازی، بدون سرویس منظم، دستگاه پنج درصد از بازدهی خود را از دست داده و از عمر آن کم خواهد شد. بنابراین بهتر است از یک سرویس کار کولرگازی ایوولی برای سرویس دقیق و منظم دستگاه خود بصورت سالانه کمک بگیرید.

قیمت سرویس کولر گازی ایوولی

قیمت سرویس کولرگازی ایوولی با توجه به خدمات انجام شده تعیین می‌گردد و جدای از شارژ کولرگازی محاسبه می‌شود چرا که در بسیاری از موارد موقع سرویس کردن کولر نیازی به شارژ کردن وجود ندارد. طبیعتا در صورتی که فاصله زمانی بین دو بار سرویس کولرگازی کم تر باشد هزینه هر بار نیز کم تر خواهد بود.

تعمیر کولر گازی ایوولی

تعمیر کولر گازی ایوولی

با سرویس و شارژ منظم کولرگازی ایوولی می توانید تا حد خوبی از ایجاد مشکلات در آن جلوگیری کنید تا نیازی به تعمیرات نداشته باشد. با این حال تعمیرات کولر گازی ایوولی نیز در نمایندگی و تعمیرگاه مجاز کولر گازی ایوولی در تهران به سادگی و با بهترین خدمات امکان پذیر است.

شما می‌توانید تعمیر کولرگازی ایوولی خود را به مرکز تعمیرات کولر گازی ایوولی سپرده و از بابت کیفیت خدمات ارائه شده اطمینان حاصل نمایید.

تعمیر کار کولر گازی ایوولی

در صورت بروز ایراد در دستگاه کولرگازی بهتر است از سپردن کار به افراد کم تجربه خودداری کنید چرا که ممکن است باعث بروز مشکلاتی عمده تر شوند و به قسمت های دیگر دستگاه نیز آسیب وارد شود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در تهران با حضور نیرو های متخصص، کار تعمیر کولرگازی در تهران را به بهترین شکل انجام خواهد داد.

هزینه تعمیر کولر گازی ایوولی چقدر است؟

هزینه تعمیر کولر گازی ایوولی کاملا وابسته به میزان آسیبی است که به دستگاه شما وارد شده است. برای تعیین قیمت تعمیر کولرگازی ایوولی ابتدا باید دستگاه را عیب یابی کرده و ایراد آن را ریشه یابی نمایید. مرکز تعمیر کولر گازی ایوولی در تهران آماده ارائه خدمات مربوط به عیب یابی و ریشه یابی دستگاه اسپلیت evvoli می‌باشد.

تعمیرگاه مجاز کولر گازی اسپلیت evvoli

در صورت انجام اقدامات مناسب برای تعمیر کولرگازی ایوولی می‌توانید عمر آن را افزایش بدهید و نیازی به تعویض داکت اسپلیت ایوولی نخواهید داشت که شما می‌توانید تمام خدمات مربوط به تعمیرات کولرگازی خود را با بهترین کیفیت از تعمیرگاه مجاز کولرگازی اسپلیت ایوولی در تهران دریافت نمایید.

شارژ کولر گازی ایوولی

شارژ کولر گازی ایوولی

تمام کولرگازی ها برای خنک کردن هوای اتاق، داخل بدنه خود از گازهای مبرد استفاده می‌کنند که می‌توان گفت عامل اصلی سرمایش کولرهای گازی هستند. حجم این گاز ها به مرور زمان و با استفاده کردن از دستگاه کاهش یافته و نیازمند شارژ مجدد هستند.

شارژ گاز یکی از مهمترین قسمت های سرویس و نصب اسپلیت است. برای شارژ گاز کولر گازی در تهران حتما با بهترین شرکت خدمات کولر گازی تماس بگیرید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

در خصوص علت کم شدن شارژ کولر می توانید مقاله علت خالی شدن گاز کولر گازی را مطالعه کنید.

گازهای مبرد کولرگازی انواع مختلفی دارند. ازترکیبات اصلی مبرد ها می توان به کلرو دی فلوئورو متان و زئوتروپیک اشاره کرد.

یکی دیگر از انواع گاز مبرد که در کولرهای گازی استفاده می‌شود R410A است که برای لایه ازن بی خطر بوده و با فشار زیادی که دارد می‌تواند در دستگاه های کوچکتر مناسب باشد.

قیمت شارژ کولر ایوولی

قیمت شارژ کولرگازی Evvoli را نوع گاز مبردی که از آن استفاده می‌شود و همچنین حجم گاز کم شده تعیین می‌کند. برای استعلام هزینه شارژ کولرگازی ایوولی می‌توانید به نمایندگی کولر ایوولی در تهران مراجعه کرده و یا در هر ساعت از شبانه روز از شماره تماس های زیر استفاده نمایید.

۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰      ۰۲۱۶۶۱۹۷۵۲۲      ۰۲۱۴۴۷۸۲۱۰۶       ۰۲۱۲۲۱۴۵۹۹۶

عیب یابی کولر گازی ایوولی

اولین کاری که تعمیرکار کولرگازی ایوولی برای شروع به تعمیر باید به آن مسلط باشد نحوه عیب یابی کولرگازی ایوولی است که تنها از عهده افراد متخصص برمیاید. عیب یابی دارای مراحلی است که ما در وب سایت دیجی هنگ بصورت کامل به آن پراخته ایم.

در این خصوص می توانید مقاله بررسی مشکلات رایج کولر گازی را مطالعه کنید.

مشکلات احتمالی کولر گازی ایوولی

با وجود این که اسپلیت های Evvoli از کیفیت مطلوبی برخوردارند و عمر زیادی هم دارند، به هر حال مانند هر لوازم خانگی دیگری ممکن از دچار مشکلاتی شوند که می‌توان آن ها را حل کرد.

مثلا ممکن است در مواردی به جای باد سرد، باد گرم از آن ها خارج شود و یا این که صداهایی از آن خارج شود که در حالت عادی استفاده نمی‌شنوید.

در چنین مواقعی به هیچ عنوان شخصا اقدام به عیب یابی و تعمیر اسپلیت ایوولی نکرده و تعمیرات آن را به نمایندگی تعمیرات کولر گازی ایوولی و نیروهای متخصص حاضر در نمایندگی اسپیلت ایوولی بسپارید.

لوله کشی اسپلیت Evvoli

لوله کشی اسپیت یکی از مراحل قبل از نصب است که می بایست با دقت و تخصص بالا انجام شود. متناسب با زمان تصمیم گیری برای نصب اسپلیت، لوله کشی قبل از تکمیل ساختمان و یا بعد از آن انجام می شود.

درصورتی که پیمانکار قصد داشته باشد سرمایش خانه را با اسپلیت تامین کند، میبایست حتما از لوله کشی توکار کولر گازی استفاده نماید. در غیراینصورت در حالتی که مالک بعد از اتمام ساخت ساختمان قصد استفاده از اسپلیت را داشته باشد می بایست از لوله کشی مسی روکار استفاده کند.

برای دریافت بهترین قمیت لوله کشی کولر گازی همین حالا با بهترین نمایندگی تهران تماس بگیرید.

نمایندگی رسمی کولر گازی ایوولی

دیجی هنگ نمایندگی کولر گازی ایوولی با کارشناسان با مهارت و با تجربه آماده ارائه خدمات مربوط به فروش و همچنین خدمات پس از فروش کولر گازی Evvoli می‌باشد که می‌توانید برای سرویس و شارژ دستگاه خود نیز به آن مراجعه نمایید.

ما بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی و برقی در تهران  و کرج را ارائه می دهیم.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *