لوگوی دیجی هنگ
عیب یابی کولرگازی ال جی

عیب یابی کولر گازی ال جی

کولرگازی ال جی از معروف ترین برند های کولرگازی در جهان است که با توجه به کیفیت قابل قبولی که دارد مشتریان خود را راضی نگه میدارد اما با این حال مشکلاتی نیز دارد که فرد خریدار در برخی از موارد باید به عیب یابی کولرگازی ال جی بپردازد اسکلت اصلی کولرگازی ال جی مانند سایر کولرگازی های برند های دیگر است و تفاوت آن ها در جزیات کوچک آن است پس برای عیب یابی کولرگازی ال جی سختی زیادی در کار نخواهیم داشت. عیب یابی کولرگازی ال جی انواعی دارد که در این مقاله به تمامی این عنوان ها می پردازیم
تعمیرات لوازم خانگی
۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰☎

عیب یابی کولرگازی ال جی ، کولرگازی LG از معروف ترین برند های کولرگازی در جهان است که با توجه به کیفیت قابل قبولی که دارد مشتریان خود را راضی نگه میدارد اما با این حال مشکلاتی نیز دارد که فرد خریدار در برخی از موارد باید به عیب یابی کولرگازی ال جی بپردازد

اسکلت اصلی کولرگازی ال جی مانند سایر کولرگازی های برند های دیگر است و تفاوت آن ها در جزیات کوچک آن است پس برای عیب یابی کولرگازی ال جی سختی زیادی در کار نخواهیم داشت.

عیب یابی کولرگازی ال جی انواعی دارد که در این مقاله به تمامی این عنوان ها می پردازیم

پیشنهاد ویژه » تعمیر کولرگازی توسط بهترین تعمیرکار کولرگازی با گارانتی معتبر

کد خطاهای کولرگازی ال جی

کدخطاهای ال جی چیست ؟ کد های خطا در کولرگازی ال جی به این معنا است که در روند کاری کولرگازی اشکالاتی وجود دارد.

کولرگازی ال جی برای نمایش دادن این ایراد ها کد هایی را به نمایش می گذارد که شما بدون دانستن و آگاهی از کد خطاهای کولرگازی ال جی نمی توانید کولرگازی ال جی خود را عیب یابی کنید.

برای اینکه از کد ها و خطاهای رایج کولرگازی ال جی برای عیب یابی کولرگازی ال جی استفاده کنیم مطالبی را به شما ارائه می دهیم تا بدون مشکل خطاهای کولرگازی ال جی خود را عیب یابی کنید.

کد خطاهای کولرگازی ال جی

پیشنهاد ویژه » نصب کولرگازی توسط بهترین نصاب کولر گازی با قیمت مناسب و گارانتی معتبر

ارور ch05 کولرگازی ال جی

ارور ch05 کولرگازی ال جی از رایج ترین و متداول ترین ارور هایی است که اکثر افراد در خانه و یا حتی تعمیرکاران با آن روبرو می شوند.

ما در ادامه به تعریف کلی ارور ch05 کولرگازی ال جی می پردازیم و شروع به آموزش عیب یابی کولرگازی ال جی می کنیم.

ارور ch05 کولرگازی ال جی برای زمانی است که کولرگازی شما دچار مشکلات اتصالی باشد ، برای مثال وقتی این ارور به نمایش در می آید که یکی از اتصال ها به صورت اشتباه و یا به صورت نادرست در سر جای خود قرار گرفته است و یا برق اتصالی به کولرگازی ال جی دچار مشکل قطعی و نرسیدن برق شده است.

سیم کشی نادرست و اتصال های نابجا در تمامی بخش های کولرگازی ال جی نیز می تواند از دلایل ارور ch05 کولرگازی ال جی باشد.

پیشنهاد ویژه » تعمیر فن کویل ، تعمیرات و سرویس انواع فن کویل های سقفی ، کانالی با قیمت مناسب

ارور ch38 کولرگازی ال جی

ارور ch38 کولرگازی ال جی از جمله ارور هایی است که منشا آن به طور کامل مشخص نیست!

برای اینکه این ارور رفعه نشود راه حل خاصی در اختیار افراد نیست زیرا باید از سوی متخصصین مورد بررسی قرار بگیرد.

قبل از تماس با متخصصین می توانید برق کولرگازی ال جی را به مدت 10 دقیقه قطع کنید و سپس دوباره کولرگازی را روشن کنید

اگر ارور ch38 کولرگازی ال جی برطرف شد که الحمد الله

اما اگر نه شما باید با متخصصین و مشاوران ما تماس گرفته و در کمترین زمان تکنسین مورد نظر خود را به محل مورد نظر استخدام کنید

ارور ch38 کولرگازی ال جی

علامت co در کولرگازی ال جی

علت این خطا در کولرگازی ال جی این است که به احتمال زیاد ارتباط فرمان بین یونیت خارجی و تمام پنل ها به مشکل برخورده است.

برای حل این مشکل شما باید به بررسی موتور های فن چه در داخل و چه بیرون و همچنین بررسی شیر برقی پرداخت

با برگردانندن این موارد به حالت اصلی و اول خود به احتمال زیاد مشکل حل خواهد شد

پیشنهاد ویژه » تعمیر داکت اسپیلت غرب تهران توسط بهترین تعمیرکار دستگاه اسپیلت

ریست کولرگازی ال جی

در برخی از موارد کولرهایگازی به مشکل بر می خورند و دمای عادی و نرمال خود را به اشتباه پخش می کنند ، در این حالت شما باید کولرگازی ال جی خود را ریست کنید در ادامه به شما به آموزش کامل ریست کولرگازی ال جی می پردازیم.

با ریست کردن کولرگازی ال جی شما تنظیمات اولیه و مناسب را به کولرگازی خود معرفی می کنید و اگر کولرگازی شما مشکل جدی ای نداشته باشد باید به صورت صحیح کار کند

نکته: تمامی این مراحل برای ریست اسپلیت ال جی هم به کار گرفته می شود و تمامی این نکات قابل استفاده برای افرادی است که می خواهند اسپلیت ال جی خود را ریست کنند

مراحل ریست کولرگازی ال جی

قبل از ریست کردن کولر گازی خود اول از همه باید مطمعن باشید که جریان برق به صورت صحیح و درست در جریان است.

حال شما باید دکمه ریست کولرگازی ال جی خود را پیدا کنید ، برای پیدا کردن دکمه ری استارت کولرگازی ال جی دو راه دارید : یا می توانید با مطالعه دفترچه کولر گازی که در کارتن آن قرار دارد مکان دقیق آن را پیدا کنید و یا می توانید دنبال دکمه قرمز رنگ کوچکی بر روی کولرگازی ال جی خود باشید.

معمولا دکمه ریست کولرگازی ها به رنگ قرمز رنگ و در اندازه ای کوچک است.

هنگامی که دکمه ریست را پیدا کردید آن را فشار داده و به مدت 3 ثانیه نگه دارید ، انگشت خود را برداشته و چند لحظه صبر کنید و سپس دوباره مرحله اول را تکرار کنید و 3 ثانیه دکمه را بفشارید.

اگر این مرحله به درستی انجام شود کولرگازی ال جی شما بوقی می زند و یا علامتی را نشان می دهد به منظور اینکه کولرگازی ال جی شما ری استارت شده است.

بعد از ریست کردن کولرگازی ال جی اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد باید به درستی کار کند، اگر در حین انجام دادن این مراحل به مشکل خوردید با مشاوران ما تماس بگیرید تا بهترین راه حل را برای شما بیاورند.

پیشنهاد ویژه » دوره آموزش تعمیر و نصب کولر گازی در تهران توسط شرکت Digihang724 برگزار می شود.

مراحل ریست کولرگازی ال جی

سنسور کولرگازی ال جی

سنسور کولرگازی ال جی یا به نام دیگر ترمیستور وسیله ای است در که در تمامی کولرگازی ها وجود دارد و کولرگازی ال جی هم از این قاعده مستثنا نیست.

این وسیله نقش بسیار مهمی را در کولرگازی ال جی و در تمامی کولرگازی ها ایفا می کند. سرویس کردن این قطعه از مهم ترین نکاتی است که باید بعد از خرید کردن کولرگازی انجام شود.

دلیل این اهمیت این است که تقریبا تمامی قطعه های داخل کولرگازی ال جی بر مبنای این قطه کار می کنند

در بیان ساده سنسور های کولرگازی به دو نوع تقسیم می شوند ، مدل positive temperature و مدل دیگری به نام Negative thermalcoefficient = NTC ، این دو سنسور کارکرد های مهم و متفاوتی دارند که در ادامه توضیح خواهیم داد.

برد کولرگازی ال جی به وسیله این سنسور ها از دمای داخلی و بیرونی لوله های کولرگازی ال جی مطلع می شود. این سنسور ها با توجه به دمایی که دریافت می کنند و اطلاعاتی که به برد اصلی می فرستند از اهمیت بالایی برخوردار هستند و با روبرو شدن با هر نوع دمایی اطلاعات و دستورات مورد نظر را ارسال می کند.

پیشنهاد ویژه » تعمیر لوازم خانگی ، توسط بهترین تعمیرکار لوازم برقی ، گرمایشی و سرمایشی با قیمت مناسب
پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *