لوگوی دیجی هنگ
تعمیرات و سرویس آبسردکن گوسونیک

تعمیرات و سرویس آبسردکن گوسونیک

تعمیر آبسردکن گوسونیک ، توسط نمایندگی اصلی تعمیرات و سرویس آبسردکن های گوسونیک در تهران با قیمت مناسب و گارانتی معتبر.

جهت برقراری ارتباط با نمایندگی شرکت گوسونیک در تهران تماس بگیرید.
تعمیرات لوازم خانگی
۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰☎

تعمیر آبسردکن گوسونیک ، توسط بهترین تعمیر کار آبسردکن مدل گوسونیک در تهران با گارانتی معتبر و قیمت مناسب انجام می شود.

آبسردکن گوسونیک یکی از مدل های بسیار پراستفاده آبسردکن می باشد که در اکثر سازمان ها و اداره جاتی که از آبسردکن استفاده می کنند به دلیل کیفیت بالای این آبسردکن از این مدل استفاده می کنند.

شما در صورتی که به تعمیر آبسردکن گوسونیک نیاز دارید می توانید همین حالا با تعمیرکار شرکت دی یج هنگ 724 تماس بگیرید.

پیشنهاد ویژه » تعمیر آبسردکن ، تعمیرات و سرویس انواع مدل های آبسردکن با قیمت مناسب

تعمیر آبسردکن گوسونیک

قیمت تعمیر آبسردکن گوسونیک

قیمت و هزینه تعمیرات و سرویس آبسردکن گوسونیک با توجه به خدماتی که از سوی تعمیرکار آبسردکن ارائه می شود ، محاسبه و تعیین می شود.

شما می توانید با توجه به شماره تلفن های درج شده در سایت با تعمیرکار آبسردکن تماس بگیرید و با توجه ارائه توضیحات لازم در مورد مشکل بوجود آمده برای آبسردکن مدل گوسونیک هزینه نهایی تعمیرات آبسردکن گوسونیک را استعلام نمایید.

قیمت تعمیر آبسردکن گوسونیک

پیشنهاد ویژه » نصب کولرگازی ، توسط بهترین نصاب کولرگازی با گارانتی معتبر

نمایندگی تعمیر آبسردکن گوسونیک

نمایندگی تعمیرات و سرویس آبسردکن گوسونیک در تهران شرکت تعمیر لوازم خانگی Digihang 724 می باشد که تعمیرات آبسردکن گوسونیک توسط تعمیرکاران این مجموعه با تعیین قیمت مناسب و مقرون به صرفه محاسبه می شود.

آدرس نمایندگی اصلی تعمیرات آبسردکن گوسونیک در تهران در سایت Digihang 724 درج شده است، که البته این مجموعه دارای شعبات متعدد در مناطق مختلف تهران نیز می باشد و در صورتی که شما با شرکت تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید ، از نزدیکترین شعبه به محل سکونت شما تعمیرکار آبسردکن گوسونیک به محل اعزام می شود.

نمایندگی تعمیر آبسردکن گوسونیک

پیشنهاد ویژه » تعمیر کولرگازی ، توسط بهترین تعمیرکار کولرگازی با گارانتی معتبر

تعمیر آبسردکن گوسونیک در محل

یکی از ویژگی های مهم شرکت دی جی هنگ 724 که این شرکت را نسبت به سایر شرکت های تعمیرات لوازم خانگی متمایز می کند انجام خدمات تعمیرات و سرویس در محل زنگی مشری می باشد.

شعبات مختلف این شرکت برای تعمیرات آبسردکن گوسونیک در غرب تهران ، مانند صادقیه ، ستارخان ، جمهوری ، توحید ، اکباتان و دیگر مناطق ، و تعمیرات آبسردکن گوسونیک در شرق تهران ، و مناطقی مانند تهران پارس ، سبلان ، دماوند ، نارمک ، نیروی هوایی و غیره … تعمیرات و سرویس آبسردکن گوسونیک را برای مشتریان خود انجام می دهند.

توجه »» تعمیرکار آبسردکن گوسونیک در مدت زمان بین یک تا دو ساعت به آدرس مورد نظر مراجعه می کند.

تعمیر آبسردکن گوسونیک در محل

پیشنهاد ویژه » تعمیر داکت اسپیلت غرب تهران توسط بهترین تعمیرکار دستگاه اسپیلت با گارانتی معتبر

گارانتی تعمیر آبسردکن گوسونیک

شرکت تعمیرات لوازم خانگی دی جی هنگ 724 به عنوان تنها نمایندگی شرکت گوسونیک در تهران ، تمامی خدماتی را که برای این مدل آبسردکن به مشتریان خود ارائه می دهد از جمله تعمیرات و سرویس آبسردکن گوسونیک را با ارائه گارانتی و ضمانت نامه معتبر به مشتری تمامی خدمات خود را بیمه می کند.

پس شما عزیزان بعد از اتمام کار تعمیرات توسط تعمیرکار آبسردکن ، در صورت بروز هرگونه مشکلی می توانید با استناد برگه ضمانت نامه از خدمات رایگان شرکت بهره مند شوید.

پیشنهاد ویژه » تعمیر فن کویل ، تعمیرات و سرویس انواع فن کویل های سقفی ، کانالی با قیمت مناسب

تنظیم آبسردکن گوسونیک

شما برای تعمیر آبسردکن گوسونیک نیاز به تنظیم آبسردکن گوسونیک دارید ، برای انجام تنظیمات آبسردکن گوسونیک باید با موارد زیر آشنا باشید.

آبسردکن گوسونیک می تواند در هر یک ساعت حدود دو لیتر آب سرد و پنج لیتر آب گرم را در اختیار شما قرار دهد.

قسمت های مهم و کاربردی این آبسردکن شامل یک مخزن ،سینی واقع در زیر شیرهای آب ،دکمه ها و صفحه نمایش و همچنین دکمه های مربوطه برای خروجی آب می باشند.

هر کدام از این اجزا به شما کمک می کنند تا راحت تر بتوانید آب سرد یا گرم مورد نیاز خود را با این دستگاه تهیه کنید.

به عنوان مثال به وسیله دکمه آب گرم می توانید مقدار آب مورد نیاز برای چای یا نوشیدنی های گرم را در دسترس داشته باشید و یا در صفحه نمایش آن بتوانید حالت فعال شده برای آب گرم و سرد را مشاهده نمایید.

یکی دیگر از قسمت های بسیار کاربردی و مهم در آبسردکن گوسونیک مخزن پایین یا یخچال آن می باشد.

این یخچال کوچک به دو طبقه تقسیم بندی شده است و مناسب برای نگهداری موادی مانند شیر ، خوراکی ها و یا میوه ها می باشد .

پیشنهاد ویژه » دوره آموزش تعمیر و نصب کولر گازی در تهران ، و آموزش تعمیرات لوازم برودتی و حرارتی توسط آموزشگاه شرکت Digihang تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود.

ویژگی های آبسردکن گوسونیک

  • مجهز به حالت سرد و گرم
  • دارای یخچال
  • قابلیت تهیه 5 لیتر آب گرم در ساعت
  • مجهز به صفحه نمایش بزرگ و کنترل پنل
  • دارای سینی جهت جلوگیری از چکه آب
  • مجهز به چراغ های نشانگر

آبسردکن گوسونیک به همراه امکانات و فراهم آوردن آب سرد و گرم در هر حالت قابلیت های دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد از این رو شما می توانید آن را طبق نیازهای خود تنظیم کنید.

آبسردکن گوسونیک دارای کلیدهایی جهت تنظیمات می باشد، یک کلید کاربردی در این دستگاه جهت روشن کردن صفحه نمایش وجود دارد از این رو مجبور نیستید همیشه صفحه نمایش را روشن نگه دارید و برق بیشتری مصرف کنید.

همچنین یک دکمه برای اعمال تنظیمات بر روی این صفحه در بدنه دستگاه قرار گرفته است، این دکمه را شما می توانید استفاده کنید تا بتوانید برنامه ها و درجه حرارت های مناسب را برای آب تعیین کنید.

به علاوه دکمه ها و صفحه نمایش در این دستگاه همچنین این آبسردکن دارای یک سینی قابل شستشو می باشد.

این سینی را شما می توانید به راحتی بیرون آورده و تمیز کنید، همچنین این سینی توانایی نگهداری آب به اندازه کافی را دارد .

در نهایت امیدواریم که در زمان استفاده از آبسردکن گوسونیک به مشکل خاصی برخورد نکنید ، و در صورت نیاز به تعمیر آبسردکن گوسونیک می توانید با تعمیرکار سیار آبسردکن گوسونیک در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید.