لوگوی دیجی هنگ
نمایندگی سرویس و تعمیر یخچال توشیبا

نمایندگی سرویس و تعمیر یخچال توشیبا

تعمیرات لوازم خانگی
۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰☎

بعد از آن که یخچال توشیبا را خریداری کردید باید به فکر نصب آن باشید. خیلی افراد فکر می‌کنند همین که یک یخچال باکیفیت خریداری کنند تضمین عمر جاودانه آن خواهد بود که طرز تفکری اشتباه است.

از همان زمان خریداری، باید به نکاتی در نگهداری یخچال ها توجه شود که اولین آن، نصب است.

پیشنهاد ویژه » تعمیر یخچال با قیمت مناسب و گارانتی معتبر توسط بهترین تعمیرگار یخچال در تهران

نصب یخچال توشیبا

اگر نصب یخچال درست انجام نشود در دراز مدت کارایی و بازدهی خود را از دست خواهد داد. مثلا اگر یخچال به صورتی نصب شود که تراز نباشد، باعث می‌شود موتور آن با سر و صدای زیادی کار کند و یا عملکرد کندانسور آن دچار اختلال شود.

نصب یخچال توشیبا

نصاب یخچال توشیبا

نصاب یخچال توشیبا، با علم به تمام نکات مورد نیاز برای نصب یخچال توشیبا به محل شما اعزام می‌شود و آن را نصب می‌نماید. نصب یخچال توشیبا باید بدون هر گونه وارد شدن ضربه یا فشار به آن باشد تا موجب خراب شدن و آسیب دیدن یخچال نشود.

همچنین نصاب یخچال توشیبا، در ابتدای کار آن را تنظیم می‌کند تا مناسب ترین دما را برای مواد غذایی داشته باشد.

هزینه نصب و راه اندازی یخچال توشیبا

تعرفه ثابت اتحادیه تعیین کنده هزینه نصب و راه اندازی یخچال توشیبا می‌باشد. حمل و نقل یخچال نیز هزینه ای جداگانه خواهد داشت که بر اساس مسافت طی شده بین مبدا و مقصد محاسبه می‌شود.

تعمیر یخچال توشیبا

تعمیر درست یخچال توشیبا می‌تواند عمری دوباره به آن ببخشد. با توجه به قیمت های لوازم خانگی، تعویض یخچال اولویت آخر هر کسی خواهد بود و بهتر است یخچال به جای تعویض، تعمیر گردد.

البته ممکن است برای دریافت بهترین بازدهی از یخچال توشیبا، بنا به تشخیص تعمیرکار، قطعه یا قطعاتی از یخچال نیاز به تعویض داشته باشند ولی به هر حال نسبت به تعویض کامل یخچال توشیبا ارجحیت دارد.

تعمیر یخچال توشیبا

تعمیرکار یخچال توشیبا

تعمیرکار یخچال توشیبا باید بتواند ایراد آن را در کم ترین زمان ممکن ریشه یابی کرده و آن را رفع نماید. در صورتی که تعمیرکار در امر ریشه یابی مشکل و عیب یابی یخچال مهارتی نداشته باشد، بیش تر به یخچال آسیب خواهد زد و قطعات دیگر را نیز درگیر خواهد کرد.

همچنین تعمیرکار یخچال توشیبا باید از قطعات اصل و اورجینال برای کار خود استفاده کند تا تعمیر دستگاه موقتی نباشد و درست مانند روز اول کار کند.

هزینه تعمیرات یخچال توشیبا

با توجه به میزان کار انجام شده روی یخچال توشیبا هزینه پرداختی متفاوت خواهد بود. برخی قطعات یخچال توشیبا مانند برد اصلی، حساسیت بسیار بالایی در تعمیرات دارند. انجام هر گونه عملیات اشتباه روی برد اصلی یخچال موجب آسیب رسیدن به سایر قطعات یخچال و ایجاد خسارات بیش تری می‌گردد و بنابراین، هزینه تعمیرات بالاتری هم دارد.

اما گاهی اوقات نیاز است که یک قطعه تعویض شود که در این صورت قیمت آن قطعه نیز لحاظ خواهد شد.

سرویس یخچال توشیبا

سرویس یخچال توشیبا شامل موارد زیر می‌باشد :

  • تمیز کردن قطعات دستگاه و نظافت فیلتر ها
  • بررسی گاز مبرد داخل لوله ها
  • بررسی تراز بودن دستگاه
  • تنظیمات مجدد دستگاه، تنظیم دمای مناسب با توجه به فصل
  • چیدمان صحیح مواد غذایی

متاسفانه بسیاری از افراد نسبت به سرویس سالیانه یخچال خود بی اهمیت هستند و آن را بیهوده می‌دانند در حالی که این کار موجب می‌شود هر مشکلی زود تر شناسایی شده و سریع تر رفع گردد.

سرویس یخچال توشیبا

هزینه سرویس کامل یخچال توشیبا

هزینه سرویس کامل یخچال توشیبا شامل موارد گفته شده، جدای از هزینه شارژ یخچال و بر اساس هزینه های تعریف شده در اتحادیه محاسبه می‌شود.

شارژ گاز یخچال توشیبا

گاز مبرد که وظیفه اصلی آن اتفقال گرما از محفظه داخلی یخچال به بیرون آن است، داخل لوله های یخچال در جریان است. این گازها که در اصل کار خنک کنندگی یخچال را انجام می‌دهند ممکن است در اثر خوردن ضربه به یخچال و یا وارد شدن فشار زیاد به آن نشتی پیدا کنند که در این صورت باید یخچال شما مجددا شارژ شود.

به یاد داشته باشید که در صورتی که گاز یخچال نشتی پیدا کند باید پیش از آن که اقدام به شارژ مجدد نمایید آن را تعمیر کنید. چرا که گاز یخچال خود به خود نشتی پیدا نمی‌کند و حتما ایرادی در لوله ها وجود دارد.

در صورتی که یخچال را بدون تعمیر، مجددا شارژ نمایید، پس از مدت بسیار کوتاهی دوباره عملکرد یخچال دچار مشکل خواهد شد و دوباره کار خنک کنندگی را درست انجام نخواهد داد.

شارژ گاز یخچال توشیبا

هزینه شارژ گاز یخچال توشیبا

تنوع گازهای مبردی که داخل بازار یافت می‌شوند بسیار زیاد است. با توجه به نوع دستگاه شما، برخی گازهای مبرد برای یخچال مناسب هستند که توسط سرویس کار یخچال توشیبا به شما معرفی خواهند شد.

طبیعتا تنوع این گازها، موجب تفاوت قیمت های آن ها نیز می‌شود که روی هزینه پرداختی شما به عنوان هزینه شارژ گاز یخچال توشیبا تاثیر گذار است.

اما عامل دیگر تعیین کننده هزینه شارژ گاز یخچال توشیبا، حجم مورد نیاز گاز است. بستگی به اندازه و ابعاد یخچال شما، میزان نشتی و سرعت اقدام شما برای تعمیرات یخچال توشیبا این قیمت تغییر خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *