لوگوی دیجی هنگ
سرویس آبگرمکن دیواری بوتان

سرویس آبگرمکن دیواری بوتان

تعمیرات لوازم خانگی
۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰☎

قبل از بررسی سرویس آبگرمکن دیواری بوتان باید بگوییم که از آنجا که در زندگی امروزی، آبگرمکن از اهمیت بسزایی برخوردار است،  هر گونه مشکل و یا آسیب دیدگی در آبگرمکن زندگی روزمره افراد را مختل می‌کند.

سرویس آبگرمکن دیواری بوتان و تعمیر آبگرمکن کار راحت و بی دردسر این میباشد با وجود سادگی در آبگرمکن دیواری بوتان معمولا از رابط های خاصی در درون آن نهفته است که نیاز به یک تکنسین ماهر یک تعمیرکار حرفه‌ای دارد.

ما در این مقاله سعی داریم شما را با سرویس آبگرمکن دیواری بوتان و همینطور هزینه سرویس آبگرمکن دیواری بوتان و سرویس آبگرمکن دیواری بوتان با گارانتی معتبر آشنا کنیم.

پیشنهاد ویژه: تعمیر آبگرمکن توسط بهترین تعمیرکار آبگرمکن در محل زندگی شما با گارانتی معتبر

سرویس آبگرمکن دیواری بوتان معمولا نیازمند دانش کافی در زمینه تعمیر و سرویس آبگرمکن دیواری می باشد قبل از اقدام به سرویس آبگرمکن دیواری بوتان شما باید دفترچه راهنمای آبگرمکن دیواری بوتان را مطالعه کرده و پیش زمینه ای در رابطه با تعمیر و سرویس آبگرمکن دیواری بوتان در ذهن تان داشته باشید.

سرویس آبگرمکن دیواری

سرویس آبگرمکن دیواری بوتان در محل

برای سرویس آبگرمکن دیواری بوتان ممکن است سوالاتی از جمله روشن نشدن شمعک و جرقه زدن الکترود به ذهن شما خطور کند.

در اینجا چند نمونه از عیب یابی های آبگرمکن دیواری بوتان را برایتان توضیح داده ایم اگر الکترود جرقه زن آبگرمکن دیواری بوتان جرقه نمی زند.

دلیلش می تواند این باشد که اتصال سیم شل است و شما باید آن را محکم کنید در بسیاری از موارد ممکن است نوک الکترود جرقه زن کثیف باشد و باعث می شود که جرقه زن جرقه نزند در این حالت شما باید نوک الکترود جرقه زن را تمیز کنیم الکترود به صورت حالت اولیه خود کار کند.

اگر شمعک آبگرمکن دیواری بوتان شما روشن نمی شود دلیلش میتواند شیر پروانه ای باشد به این صورت که اگر شیر پروانه ای بسته باشد شمعک روشن نخواهد شد از شما باید برای روشن شدن شمعک شیر پروانه ای را باز کنید.

از آنجایی که ممکن است صافی شمعک دارای رسوب گرفتگی شده باشد شما باید آن را تعویض کنید چرا که گرفته بودن صافی شمعک باعث عدم روشن شدن شمعک میشود.

اگر شیر آب گرم شما باز باشد و روشن باشد و کار نکند دلیل اصلی آن این است که گاز ساختمان شما قطع شده است که شما می توانید با تماس گرفتن با شرکت گاز سریع این مشکل را رفع کنید.

همکاران ما برای راحتی بیشتر شما به صورت شبانه روزی آماده خدمت به شما هستند و شما تنها کافی است با تماس گرفتن با یکی از شماره تلفن های ما و شرح کامل مشکل آبگرمکن دیواری خود به رفع مشکل اقدام نمایید.

همکاران ما پس از تماس شما بهترین تکنسین های حرفه ای و تعمیر کاران ماهر را در کمتر از نیم ساعت به محل مورد نظر شما ارسال خواهند کرد و تعمیر کاران ماهر ما با استفاده از دانش و مهارت کافی در زمینه سرویس آبگرمکن دیواری بوتان در کمتر از یک ساعت آبگرمکن شما را تعمیر خواهند کرد.

تعمیرکاران و تکنسین‌های ماهر ما با استفاده کردن از قطعات اورجینال و اصلی آبگرمکن دیواری بوتان شما را تعمیر خواهد کرد.

سرویس آبگرمکن دیواری بوتان در محل

سرویس آبگرمکن دیواری بوتان با گارانتی معتبر

سرویس آبگرمکن دیواری بوتان شامل مدل های سرویس آبگرمکن دیواری بوتان مدل b3315if، سرویس آبگرمکن دیواری بوتان مدل b3215i، سرویس آبگرمکن دیواری بوتان مدل 15i، می باشد.

زمانی که سرویسکار آبگرمکن عملیات سرویس و رسوب زدایی را برای شما انجام می دهد، سپس برگه ضمانت نامه تعمیرات را به شما تحویل می دهد، البته این برگه ضمانت نامه شامل آن دسته از قطعاتی است که توسط سرویسکار سرویس و رسوب زدایی شده است.

سرویس آبگرمکن دیواری بوتان با گارانتی معتبر

هزینه سرویس آبگرمکن دیواری بوتان

هزینه سرویس آبگرمکن دیواری بوتان معمولا بستگی به میزان آسیب دیدگی آبگرمکن دیواری شما می باشد.
از آنجا که تعمیرکاران ما از قطعات اورجینال برای تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان استفاده می کنند هزینه سرویس آبگرمکن دیواری بوتان متغیر خواهد بود هزینه سرویس آبگرمکن دیواری بوتان شامل دستمزد تعمیر کار نیز می باشد.

معمولا هزینه سرویس آبگرمکن دیواری بوتان به مدل آبگرمکن و همینطور میزان خرابی بستگی خواهد داشت.

هزینه سرویس آبگرمکن دیواری بوتان

هزینه رسوب زدایی آبگرمکن دیواری

برای برطرف کردن رسوب های داخل مبدل گرمایی در آبگرمکن دیواری بوتان از جوهر نمک معمولاً استفاده میشود جوهر نمک را باید در ظروف دربسته نگهداری کنید و مراقب باشید که روی سطوح دیگر نریزند.

رسوب گرفتن لوله های آبگرمکن دیواری بوتان قطر لوله ها را کاهش داده و باعث ضخیم شدن دیواره مبدل گرمایی می شود که از این رو باعث می شود گرما از شعله به آب انتقال نمی یابد برای رسوب زدایی آبگرمکن از روش پمپی استفاده می کنند.

برای رسوب زدایی آبگرمکن دیواری بوتان به روش پمپی وسایلی از جمله عینک محافظ، ماسک اسید آب و یک ظرف مناسب پلاستیکی نیاز است.

حواستان باشد که قبل از شروع به رسوب زدایی آبگرمکن دیواری بوتان از بسته بودن شیر ورودی آب آبگرمکن اطمینان حاصل نمایید.

معمولاً هزینه رسوب زدایی آبگرمکن دیواری بوتان و همینطور رسوب زدایی انواع آبگرمکن دیواری دیگر متغیر می‌باشد. هزینه رسوب زدایی آبگرمکن دیواری به میزان رسوب گرفتگی لوله ها بستگی دارد.

هزینه رسوب زدایی آبگرمکن دیواری

سرویس آبگرمکن دیواری بوتان مدلb3115

سرویس آبگرمکن دیواری بوتان مدل b3115 مانند سرویس آبگرمکن دیواری بوتان مدل b1118 و مدل های دیگر می باشد.

چنانچه با هرگونه از مشکلات از جمله خرابی شمعک و جرقه زن روشن نشدن آبگرمکن دیواری بوتان مدل b3115 مواجه شدید کافیست با یکی از شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید همکاران ما پاسخ تمامی سوالات شما را برایتان به صورت گویا توضیح دهند.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *