لوگوی دیجی هنگ
کولرگازی چگونه عمل میکند | انیمیشن طرز کار کولرگازی | کولرگازی چگونه گرما تولید میکند

کولرگازی چگونه عمل میکند

تعمیرات لوازم خانگی
۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰☎

در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه کولرگازی چگونه عمل میکند و چگونه گرما را تولید می‌کند و همچنین به بررسی سیستم سرمایش کولرگازی و همچنین سیستم گرمایش کولرگازی بپردازیم، در ادامه این مقاله آموزشی با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه » تعمیر کولرگازی توسط بهترین تعمیرکار کولرگازی با گارانتی معتبر

کولرگازی چگونه عمل میکند ؟ در صورتی که شما از کولرگازی در منزل یا محل کار خود استفاده می کنید بد نیست که در مورد نحوه عملکرد و آن اطلاعاتی را داشته باشید.

در مورد نحوه عملکرد کولرگازی بد نیست بدانید که کولرگازی و یخچال تقریباً عملکردی مشابه دارند و تفاوتشان این است که یخچال فریزر یک فضای عایق‌بندی کوچک را خنک می کند.

اما کولرگازی هوای خانه محل کار یا مکانهای تجاری را در دمای مناسب نگه می دارد، کولرگازی می‌تواند دما رطوبت یا کیفیت کلی هوا را تغییر دهد.

و همچنین کولرگازی با کشیدن انرژی گرمایی از هوای خانه انتقال آن گرمابه بیرون و جایگزین کردن هوای داخلی خانه با هوای سرد در باعث خنک شدن فضای خانه می شود.

کولرگازی چگونه عمل میکند

انیمیشن طرز کار کولرگازی

در مورد اینکه کولرگازی چگونه عمل می کند و طرز کار کولرگازی را در قسمت قبلی توضیح دادیم و در این قسمت شما میتوانید انیمیشن طرز کار کولرگازی را مشاهده نمایید.

فیلم آموزش طرز کار کولرگازی توسط تکنسین‌های مجموعه دیجی هنگ ۷۲۴ ساخته شده است و امیدواریم که ارائه این آموزش مورد توجه شما قرار گیرد، فیلم مربوطه به زودی در این قسمت درج می شود.

به منظور مشاهده فیلم های ذکر شده می توانید روز های چهار شنبه تا جمعه به این صفحه از وب سایت سر بزنید ، اگر ویدیو کار چگونگی کار کردن کولر گازی منتشر شده باشد می توانید در این مقاله مطالعه کنید.

پیشنهاد ویژه » نصب کولرگازی توسط بهترین نصاب کولرگازی با گارانتی معتبر

کولرگازی چگونه گرما تولید میکند

کولرگازی چگونه گرما تولید میکند

در مرحله اول شما باید بدانید که آیا گرمایش کولرگازی وجود دارد یا خیر، که امروزه بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی تولید کننده مدل های دو فصل تولید می‌کند.

بدین معنی که دستگاه قابلیت استفاده در فصول گرم و سرد را دارد و برای هر دو حالت سرمایش و گرمایش طراحی شده است.

با این حال هر کولرگازی را نمی‌توان مناسب هر فصلی در نظر گرفت و شما باید با استفاده از مراجعه به دفترچه راهنمای کولرگازی و یا ارتباط با نمایندگی یا مرکز فروش کولرگازی این مورد را جویا شوید.

پس از آنکه مطمئن شدید که کولرگازی شما دارای سیستم گرمایش است برای راه اندازی گرمایش کولرگازی کافی است که با کمک ریموت کنترل کولرگازی آن را بر روی حالت گرمایش تنظیم نمایید، در ادامه مقاله کولرگازی چگونه عمل میکند با ما همراه باشید تا موارد دیگر را با هم بررسی کنیم.

پیشنهاد ویژه » دوره آموزش تعمیر و نصب کولر گازی در تهران توسط شرکت Digihang724 برگزار می شود.

سیستم سرمایش کولرگازی چگونه کار میکند

در مورد سیستم سرمایش کولرگازی چگونه کار می کند باید گفت که در کولرگازی هم همانند یخچال از فرآیند تبدیل گاز به مایع به وسیله افزایش فشار و در نتیجه تولید سرما که در اثر تبدیل مایع به گاز ایجاد میشود استفاده می شود.

و همانطور که میدانید کولرگازی ها دارای سه مدل یک تکه یا پنجره های دو تکه یا اسپیلت و کولر های پرتابل یا قابل حمل موجود هستند.

که فرایند سیستم سرمایش در تمام مدل ها به یک شکل کار میکند، در ادامه مقاله کولرگازی چگونه عمل میکند با ما همراه باشید تا موارد دیگر را با هم بررسی کنیم.

پیشنهاد ویژه » تعمیر داکت اسپیلت غرب تهران توسط بهترین تعمیرکار دستگاه اسپیلت

گرمایش کولرگازی چقدر است

در مورد اینکه گرمایش کولرگازی چقدر است، باید گفت که میزان قدرت گرمایش و سرمایش کولرگازی بستگی به نوع و مدل کولرگازی که شما خریداری کرده اید دارد.

معمولاً بهترین مارک های کولرگازی که امروزه در بازار وجود دارد مانند کولرگازی بوش، کولرگازی اجنرال و کولرگازی سامسونگ دارای قدرت گرمایش و سرمایش بسیار قوی هستند.

اما توجه داشته باشید که گرمایش کولرگازی ها متناسب با مدلشان تفاوت دارد و ممکن است که برخی از کولرگازی ها گرمایش بیشتری داشته باشند و یا هیچ گرمایشی نداشته باشند.

اما معمولا شرکت ها با توجه به استاندارد های موجود در جهان ، گرمایشی یکسانی می زند که برای تعمیر آن به مشکل نخورند.

در قسمت قبلی شما با این که کولرگازی چگونه عمل می کند آشنا شدیم و اگر قصد خرید کولرگازی را دارید حتماً با یک کارشناس در این باره مشورت کنید.

پیشنهاد ویژه » تعمیر فن کویل ، توسط بهترین تعمیرکار فن کویل های کانالی، سقفی، با قیمت مناسب

گرمایش کولر گازی ال جی

برای گرمایش کولر گازی ال جی و تنظیم کولر گازی ال جی بر روی حالت گرمایش ابتدا لازم است بدانیم سیستم تهویه شما به حالت گرمایش مجهز است یا خیر، که در قسمت قبلی توضیح دادیم.

که با مراجعه به دفترچه راهنما و اینکه تماس با پشتیبان مربوطه می توانید به این امر واقف شوید، برای انجام تنظیمات گرمایش کولرگازی ال جی ابتدا کلید مربوط به دما را انتخاب کنید این کلید یا گزینه MODE است و یا با علامت چهار شکل خورشید ، قطره ، نیم رخ، ستاره مشخص شده است.

سپس علامت خورشید را انتخاب کنید و با فشردن کلید MODE گزینه خورشید را فعال کنید، ادامه مقاله کولرگازی چگونه عمل میکند با ما همراه باشید تا به سراغ تنظیمات کولرگازی جنرال برویم.

پیشنهاد ویژه » تعمیر لوازم خانگی توسط بهترین تعمیرکار لوازم برقی ، گرمایشی و سرمایشی در تهران

کولر گازی با چه نیرویی کار میکند

کولر گازی با چه نیرویی کار میکند

سوال پیش می آید که کولرگازی ها با چه نیرویی کار می کنند ، جواب این سوال بسیار ساده است به دلیل اینکه شما می توانید به راحتی جواب این سوال را از خود سوال دربیارید.

نیرویی که کولرگازی از آن برای به کار درآمدن استفاده می کند گاز است ، شما با وصل کردن کولر خود به منبع گاز ، انرژی را به دستگاه خود اضافه می کنید.

تنظیمات کولرگازی جنرال

تنظیمات کولرگازی جنرال را شما می توانید با کمک ریموت کنترل انجام دهید، مشخص است که کنترل ها انواع مختلفی دارند اما در کل همه آن ها تقریبا دارای عملکردی یکسان هستند.

دکمه ON و OFF

یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین قسمت های کنترل می باشد که با یک بار فشردن آن دستگاه روشن می شود و با فشردن بار دیگر کولرگازی خاموش می شود.

دکمه MODE

دکمه MODE در واقع حالت کاری دستگاه را تنظیم می کند و از اصلی ترین دکمه های کنترل محسوب می شود. زیرا دارای 4 حالت می باشد و با هر بار فشردن این دکمه حالت کولر عوض می شود.

در مورد دکمه MODE جالب این است که برای تنظیمات و نحوه کار با کنترل کولرگازی هردفعه که دکمه را فشار می دهیم نشانه و یا تصویری مربوط به آن حالت با توجه به مدل کولر و یا ریموت و یا صفحه نمایش پنل داخلی ظاهر می شود.

دکمه FAN

زمانی که شما دکمه FAN را فعال می کنید در اصل کولر را در حالت فن قرار داده اید. برای اینکه واضح تر با این دکمه آشنا شوید باید بدانید که موتور کولر در این حالت خاموش شده و فن داخلی فعال می شود.

تنظیمات دکمه کولر گازی جنرال

تنظیمات دکمه کولر گازی جنرال

دکمه COOL

با فشردن این دکمه بخش سرمایش کولر فعال می شود. این تنظیمات برای روز های گرم فصول تابستان مناسب است.

دکمه HEAT

این دکمه بر روی ریموت کنترل با شکل دکمه نمایش داده می شود و به شما می گوید که کولر را بر روی حالت گرما قرار می دهد و برای فصل زمستان می توان از آن استفاده کرد.

دکمه AUTO

این دکمه، کولر را در وضعیت اتوماتیک تنظیم می کند. شما می توانید با تعیین دمایی خاص، کولر را همواره بر روی دمایی که مورد نظرتان است تنظیم کنید.

دکمه TEMP

که از آن با عنوان دکمه تنظیم درجه حرارت اتاق نیز یاد می شود برای کاستن و یا بالا بردن دمای اتاق مورد استفاده قرار می گیرد.

این وضعیت حالتی را برای افراد ایجاد می کند که تعادل دمای بدن انسان حفظ شود.

دکمه انتخاب سرعت فن

با هر بار فشردن این دکمه شما قادر خواهید بود سرعت فن را در چهار حالت کم، متوسط و یا نا منظم تنظیم نمایید.

دکمه TURBO

حالت jet cool خاموش و روشن کردن کولر گازی می تواند بسیار کاربردی باشد، علاوه بر اینTurbo حالتی است که در آن اغلب مدل ها، با بیشترین قدرت خودکولر گازی کار می کند.

کولرگازی اجنرال تنظیمات بسیار زیادی دارد که ما در این جا به بخشی از آن ها اشاره کردیم ، برای آشنایی بیشتر با کولرگازی چگونه عمل میکند، و تنظیمات کولرگازی جنرال با همکاران ما تماس بگیرید.

سخن آخر

امیدواریم که ارائه مقاله کولرگازی چگونه عمل میکند ، مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، لطفا نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را پیرامون این مطلب با ما درمیان بگذارید.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *