لوگوی دیجی هنگ
تنظیمات مخفی پکیج تاچی

تنظیمات مخفی پکیج تاچی | آموزش تنظیمات پکیج تاچی

تنظیمات مخفی پکیج تاچی، آموزش نحوه انجام تنظیمات پکیج تاچی، و همچنین نحوه تنظیم کردk شعله و دمای این مدل از پکیج و نحوه تنظیمات آن در حالت تابستانی و زمستانی را در ادامه این مطلب مورد بررسی قرار می دهیم.

در صورتی که مطالب ارائه شده در این صفحه نیاز شما را برای انجام تنظیمات پکیج تاچی برطرف نکرد، با همکاران ما در شرکت تعمیرات و سرویس پکیج تماس بگیرید.
تعمیرات لوازم خانگی
۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰☎

تنظیمات مخفی پکیج تاچی، اگر برای نو کردن سیستم سنتی خود، از پکیچ تاچی برای تامین گرمایش واحد مسکونی خود استفاده کرده اید، برای یادگیری آموزش کامل تنظیمات پکیج تاچی با این مقاله همراه باشید.

اگر مشکل شما سرد و گرم شدن آب است می توانید مقاله علت سرد و گرم شدن آب پکیج را مطالعه کنید. در غیر اینصورت برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس با نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی

آموزش تنظیمات پکیج تاچی

تنظیم شعله پکیج تاچی

جهت تنظیم شعله های پکیج، از لحاظ بلند و کوتاه بودن شعله شیرگاز، از گام های زیر پیروی کنید :

در قدم اول باید صفحه مربوط به محفظه احتراق را باز کنیم. سپس شلنگی که شیر گاز را با محفظه احتراق مرتبط می‌نماید برای مسائل ایمنی جدا کنیم.

پیش از باز کردن آب از تنظیم کردن پکیج تاچی برای فصل تابستان مطمئن شوید.

دو پیچ روی دستگاه مشاهده می‌شود که یکی روی قسمت بالایی شیرگاز و دیگری، گوشه ی مکعب کلی دستگاه قرار دارد که هر دو دارای برق ۲۴ ولت می‌باشند.

پیچی که گوشه دستگاه قرار دارد را کمی شل کرده و شلنگ مخصوص اندازه گیری فشار گاز را به آن وصل می‌کنیم.

در صورتی که مقدار آن نزدیک به ۲۵ میلیبار باشد و از استاندارد بودن حالت آن اطمینان یافتیم، برای تنظیم شعله پیچ روی قسمت بالایی شیر گاز را شل کرده و شلنگ اندازه گیری را به آن وصل می‌کنیم.

برای تنظیم شعله کوتاه، یکی از فیش های موجود روی دستگاه را جدا کرده و آن را با آچار ثابت نگه می‌داریم. سپس با پیچگوشتی، پیچ قرمز رنگی که مخصوص تنظیم شعله است را بین دو تا دو و نیم میلیبار قرار می‌دهیم.

حالا وقت قرار دادن فیش سر جای قبلی خود و همچنان که پیچ مخصوص تنظیم را که با رنگ قرمز نشان داده شده است، ثابت نگه داشته ایم، شعله بلندتر را بین هشت تا دوازده میلی بار قرار می‌دهیم.

جهت ارتباط با تعمیرکار پکیج تاچی می توانید با نمایندگی تعمیر پکیج در تهران به صورت 24 ساعته تماس بگیرید.

تنظیم شعله پکیج تاچی

تنظیم دمای پکیج تاچی

تنظیم دمای پکیج شما با توجه به سلیقه شما در فصول مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

در فصل زمستان، پکیج شما علاوه بر گرم کردن آب مصرفی در خانه، چه آب آشپزخانه و یا آب مصرفی جهت استحمام و سرویس های بهداشتی، باید آب موجود در رادیاتور ها را نیز گرم کنند که در تابستان کارآمد نیست.

علاوه بر وظایف متفاوت در این دو فصل، دمایی که برای پکیج تنظیم می‌کنیم نیز باید در این دو زمان از سال متفاوت باشد.

تنظیم دمای پکیج تاچی

حالت تابستانی پکیج تاچی

در تنظیم کردن پکیج تاچی برای فصل تابستان، تنها عملکرد مورد نیاز ما برای پکیج گرم کردن آب مصرفی مورد نیاز واحد مسکونی می‌باشد و نیازی به گرم کردن رادیاتور ها وجود ندارد.

حداکثر دمایی که برای گرم کردن آب مصرفی در فصل تابستان مورد نیاز است دمای شصت درجه سانتی گراد می‌باشد

که البته این عدد نیز بسته به خواسته افراد می‌تواند متغیر باشد.

موقع تنظیم دمای پکیج بهتر است به این نکته توجه کنیم که با پایین آوردن دما، می‌توان از مصرف سوخت بیشتر و در نتیجه مصرف انرژی و هزینه بالاتر جلوگیری کرد.

همچنین دمای پایین تر پکیج برابر عملکرد بهتر و افزایش طول عمر دستگاه می‌باشد.

جهت انجام سرویس و رسوب زدایی پکیج تاچی به صفحه هزینه رسوب زدایی پکیج مراجعه نمایید.

حالت تابستانی پکیج تاچی

حالت زمستانی پکیج تاچی

با قرار دادن پکیج روی حالت زمستانی، علاوه بر بهبود کارایی دستگاه با توجه به متناسب بودن تنظیمات آن با عملکرد مورد نظر، موجب کمتر شدن هزینه ها نیز خواهیم شد

چرا که دستگاه به بهترین صورت عمل کرده و به انرژی کمتری نیاز پیدا می‌کند.

برای تعیین درجه دمای مناسب باید از دمای مناسب فضای اتاق مطلع باشید که این موضوع با عامل سن اعضای حاضر در اتاق رابطه مستقیم دارد

که البته به طور معمول بین هجده تا بیست و یک درجه تخمین زده شده است. اما در صورتی که افراد حاضر در اتاق را بیشتر افراد سالخورده و یا کودکان خردسال و نوزادان شامل می‌شوند

دمای بالاتر، یعنی بیست درجه مناسب تر است.

جهت تنظیم کردن پکیج تاچی برای فصل زمستان دمای گرفتن حداکثر بازدهی و کارایی از پکیج، دمای هفتاد و پنج درجه برای شوفاژ ها و رادیاتور ها و نیز شصت درجه برای آب گرم مناسب ‌می‌باشد.

در صورتی که با مشکل صدا دادن پکیج تاچی مواجه هستید می توانید به صفحه صدا دادن پکیج هنگام روشن شدن مراجعه نمایید.

حالت زمستانی پکیج تاچی

تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج تاچی

برای تبدیل حالت تابستانی به زمستانی، اول از همه اقدام به خاموش کردن پکیج نمایید. شیرآلات رادیاتور ها را بعد از شیرآلاتی که زیر خود پکیج قرار گرفته اند را باز کنید.

در این مرحله رادیاتور ها نیاز به هواگیری دارند. فشار آب پکیج را چک کنید و از اینکه روی یک و نیم میلی بار تنظیم شده است، اطمینان حاصل نمایید و سپس دستگاه را روی حالت زمستانی قرار دهید.

جهت انجام هواگیری پکیج تاچی به صفحه علت هواگیری پکیج مراجعه نمایید.

تنظیمات پکیج تاچی مدل eco

در کاتالوگ محصولات تاچی، ارورهایی که ممکن است در طول استفاده از پکیج به آن ها بر بخورید برای رفع سریع تر مشکل آورده شده است.

تنظیمات پکیج مدل eco بسیار ساده است ولی با این حال، لیستی از کد ارورهای پکیج برای استفاده شما در صورت لزوم آورده شده است.

کد تیپ A : اشکال در سنسورهای آب گرم و گرمایش، یخ زدگی یا کمبود آب و مشکل فیوز.

کد تیپ B : نقص در تهویه و فیوز، سنسور آب سرد اکو و آب گرم و گرمایش و کمبود آب.

کد تیپ  C : نقص در شعله یا فشار گاز و یخ زدگی یا وجود شعله بعد از خاموش شدن و کمبود آب.

برای جلوگیری از نشت آب از پکیج تاچی به صفحه علت نشت آب از پکیج مراجعه نمایید.

تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت

پکیج تاچی مدل اسمارت تنظیمات نسبتا پیچیده تری نسبت به تنظیمات پکیج مدل eco دارد که البته با شناخت ارورهای این پکیج ها که در کاتالوگ محصولات ذکر شده است

می‌توانید اقدام به برطرف کردن آن ها نمایید که در بالا نیز برخی از این ارور ها ذکر شد.

رایج ترین مشکل که ممکن است برای پکیج تاچی پیش بیاید خطای ep که کمبود آب است می‌باشد.

اگر احساس کردید که فشار آب دستگاه کم است، شیر پر کن آن را باز کرده و مشکل را رفع نمایید.

برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه تنظیم کردن پکیج تاچی، می‌توانید علاوه بر مطالعه کاتالوگ محصولات و توضیحات آن ها، به یکی از مراکز نمایندگی پکیج تاچی مراجعه نمایید.