لوگوی دیجی هنگ
رفع خطای پکیج لورچ

رفع خطای پکیج لورچ | نحوه برطرف کردن خطای پکیج لورچ

رفع خطای پکیج لورچ، نحوه تشخیص انواع خطاها در پکیج لورچ و نحوه رفع کردن آن ها را در ادامه این مطلب توضیح می دهیم.

در صورتی که با مطالعه موارد ذکر شده جهت نحوه رفع ارور پکیج لورچ، می توانید با شرکت نمایندگی تعمیرات و سرویس پکیج لورچ تماس بگیرید.
تعمیرات لوازم خانگی
۰۹۱۲۹۵۴۱۶۵۰☎

رفع خطای پکیج لورچ، شرکت تولیدی صنعتی لورچ، تولید کننده محصولات متنوعی مانند پکیج های دیواری و آبگرمکن هاست که از میان محصولات این شرکت می‌توان به پکیج لورچ، به عنوان یک محصول ایرانی با کیفیت، که در سر تا سر ایران، مصرف کنندگان زیادی دارد اشاره کرد.

به طور کلی، خطایابی و رفع مشکلات این سیستم، به جز در مواردی خاص و در صورت تکرار ارور ها نیاز به تخصص خاص ندارند

و شما نیازی به یک آموزش رفع خطای پکیج لورچ ندارید، ولی برای سهولت استفاده کاربران این دستگاه، فهمیدن نحوه تشخیص خطاهای پکیج لورچ اهمیت بالایی دارد.

در این مقاله سعی داریم با معرفی ارور های رایج پکیج لورچ، مقدمات لازم را برای استفاده هر چه راحت تر مصرف کنندگان این محصول فراهم کنیم.

اگر مشکل شما سرد و گرم شدن آب است می توانید مقاله علت سرد و گرم شدن آب پکیج را مطالعه کنید. در غیر اینصورت برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس با نمایندگی تعمیرات پکیج لورچ

رفع خطای e1 در پکیج لورچ

خطای e10 در پکیج لورچ

کد خطای e10 در صورتی نمایان می‌شود که فشار موجود در مجموعه از حد استاندارد بیشتر باشد. برای رفع این مشکل باید کمی از آب پکیج را تخلیه کنید تا هوایی که در پکیج ایجاد فشار کرده خارج شود.

رفع خطای e1 در پکیج لورچ

در صورت ایجاد مشکل در  عملیات جرقه زدن سیستم، دچار خطای e1 می‌شویم که برای رفع این مشکل باید دکمه C را فشار دهید.

رفع ارور e8 پکیج لورچ

ارور e8 مربوط به کاهش فشار آب سیستم گرمایشی شما می‌باشد که نشان دهنده احتمال وجود نشتی در سیستم شماست. توصیه می‌شود که در صورت بروز این خطا برای پکیج، از یک تعمیرکار برای بررسی سیستم خود کمک بخواهید تا برای خطایابی پکیج لورچ شما وارد عمل شود.

جهت ارتباط با تعمیرکار پکیج لورچ می توانید با نمایندگی تعمیر پکیج در تهران به صورت 24 ساعته تماس بگیرید.

خطای e10 در پکیج لورچ

رفع خطای e12 در پکیج لورچ

هنگام بروز خطا برای عملیات های ریموت، دچار خطای e12 خواهیم شد. اگر با فشردن دکمه C دستگاه از حالت قفل شدن خارج نشد، با خاموش و دوباره روشن کردن کامل دستگاه احتمالا مشکل پکیج برطرف خواهد شد. در صورتی که پکیج همچنان در حالت لاک باقی ماند، برای حل ایراد وارده به یک متخصص مراجعه نمایید.

رفع خطای e13  در پکیج لورچ

ارور e13  نشان دهنده ایراد برد دستگاه ماست. شما می‌توانید با فشردن دکمه C دستگاه را از حالت قفل شدن درآورید ولی برای رفع این خطا نیاز به عوض کردن برد دستگاه دارید که برای این مورد بایستی به یک تعمیرکار ماهر مراجعه نمایید.

جهت انجام سرویس و رسوب زدایی پکیج لورچ به صفحه هزینه رسوب زدایی پکیج مراجعه نمایید.

نحوه برطرف کردن خطای پکیج لورچ

رفع خطای e15 در پکیج لورچ

خطای e15 یک خطای موقت است که در اثر مسدود شدن دودکش پکیج رخ می‌دهد. زمانی که سوئیچ دود در زمانی کمتر از حدود صد و بیست ثانیه، پر شود این خطا ایجاد می‌شود.

رفع خطای e16 در پکیج لورچ

خطای e16 نیز مانند ارور e13 نشان دهنده بروز خطا روی برد الکترونیکی پکیج است و برای تعمیر و یا تعویض این برد بهتر است به یک فرد متخصص رجوع شود.

در صورتی که با مشکل صدا دادن پکیج لورچ مواجه هستید می توانید به صفحه صدا دادن پکیج هنگام روشن شدن مراجعه نمایید.

رفع خطای e23 در پکیج لورچ

این ارور نشانگر بروز مشکل برای ترموستات بیرونی می‌باشد. برای حل این مشکل بهتر است وضعیت سنسورهای بیرونی را به خوبی بررسی نمایید تا مشکل ریشه یابی شود. در صورتیکه این مشکل دجار تکرر کردد بهتر است با یک متخصص درباره آن مشورت کنید.

رفع خطای e25 در پکیج لورچ

علت این خطا کاهش بیش از حد دمای آب است که منجر به یخ زدن مبدل اصلی می‌شود. در این حالت، دستگاه خود به خود قفل شده و پس از آن که به دمای استاندارد رسید، دوباره و به صورت اتوماتیک کار خود را آغاز می‌کند.

رفع خطای e26 در پکیج لورچ

نشانگر خطای فعالت رله در برد الکترونیکی می‌باشد. در صورت دیدن این ارور، احتمال ایجاد مشکل در شیر برقی و یا شیر گاز وجود دارد که منجر به قفل شدن دستگاه می‌گردد. با فشار دادن دکمه C دستگاه را از حالت قفل خارج کنید ولی در صورتی که این ارور تکرار شد از یک تکنسین کمک بگیرید.

جهت انجام هواگیری پکیج لورچ به صفحه علت هواگیری پکیج مراجعه نمایید.

رفع خطای e28 در پکیج لورچ

در صورتی که مشکلی برای سنسور گرماسنج پکیج پیش بیاید، این خطا پیش می‌آید. در صورتی که این مشکل چند بار برای شما پیش بیاید بهتر از سنسورهای آب بهداشتی را برای آن که مطمئن شوید نیاز به تعویض دارند یا نه بررسی کنید.

رفع خطای e30 در پکیج لورچ

این خطا مربوط به مشکلات تعریف نشده در سیستم است که در صورت مشاهده آن بهتر است سریعا به یک تعمیرکار ماهر مراجعه نمایید.

برای جلوگیری از نشت آب از پکیج لورچ به صفحه علت نشت آب از پکیج مراجعه نمایید.

رفع خطای e40 در پکیج لورچ

با مشاهده این خطا متوجه وجود مشکل در ترموستات و مدار سیستم گرمایشی پکیج می‌شویم. برای رفع خطای e40 نیز، لازم به داشتن تخصص در زمینه تعمیر پکیج دیواری لورچ می‌باشد.

رفع خطای e77 در پکیج لورچ

در صورتی که ترموستات پکیج دچار مشکل گردد، شعله پکیج بالا و پایین می‌شود که از توان شعله می‌کاهد و باعث بروز این خطا می‌گردد.

رفع خطای e99 در پکیج لورچ

اگر در تنظیم کردن اندازه های برنامه نقص و مشکلی وجود داشته باشد، خطای e99 بروز می‌دهد که منجر به قفل شدن پکیج شما می‌گردد. برای خارج کردن دستگاه از حالت قفل دکمه C را فشار دهید و در صورت تکرار شدن مشکل به یک نیروی متخصص مراجعه نمایید.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *